Gå til innhold

Jeg tar en 7,5 mg Zopiclon og skriver et innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest fluor og Zopiclon er ikke bra.
Skrevet

Som jeg stokker bokostavene på og det blir verre og verre. Tilsutt blir det helt ulukig å få det riktig. Jeg sjyller tenne ame fluor samtidig og så sovner jeg så flurorlsøingerne renner neg i tastaturet, er det særlig lurt?

Gjest fluor og Zopiclon er ikke bra.
Skrevet

og poenget med det var?

At det nesten ikke er mulig å skrive riktig eller se at ord er galt skrevet selv med en normal dose med Zopiclon/Imovane i systemet, og at noen sovner litt for fort, selv sittende på en stol.

De som bruker det skal være forsiktig med trapper og andre manøvre for ikke å falle og slå seg fordervet før de får lagt seg. Noen merker ikke at de mangler full kontroll før de ligger der.

Å få mat, drikke osv i vranghalsen er også en risiko.

Eller fluorskyllevæske ned i tastaturet :)

Skrevet

jaja, jeg merker ikke en drit om jeg tar 7.5 mg imovane, så vær glad det har virkning:o)

Skrevet

Kjempesmart.

"............................."

Slutt med både Zopiclone og fluor, de er begge gifter.

Skrevet

At det nesten ikke er mulig å skrive riktig eller se at ord er galt skrevet selv med en normal dose med Zopiclon/Imovane i systemet, og at noen sovner litt for fort, selv sittende på en stol.

De som bruker det skal være forsiktig med trapper og andre manøvre for ikke å falle og slå seg fordervet før de får lagt seg. Noen merker ikke at de mangler full kontroll før de ligger der.

Å få mat, drikke osv i vranghalsen er også en risiko.

Eller fluorskyllevæske ned i tastaturet :)

Ehh.....

Innsovningstablett!

Tas på sengekanten :)

Problem solved :o)

Skrevet

Fluor som spyttes ut er giftig fordi...?

Skrevet

Ehh.....

Innsovningstablett!

Tas på sengekanten :)

Problem solved :o)

Imovane skal tas ca. halv time før sengetid, men det er klart, man kan jo finne senga med ei bok.

Stilnoct derimot må tas på sengekanten, eller så godt som.

Skrevet

Imovane skal tas ca. halv time før sengetid, men det er klart, man kan jo finne senga med ei bok.

Stilnoct derimot må tas på sengekanten, eller så godt som.

Ja, en halvtime i senga med en bok, siste Pondus-blad eller noe bør man kunne klare :)

Skrevet

Fluor som spyttes ut er giftig fordi...?

Man får jo i seg fluor selv om man skyller den og dessuten havner den i avløpet og naturen.

Fluorpreparater inneholder fluor som er et biprodukt av industri som aluminiumsindustrien og er en miljøgift selv om mainstream media ikke sier noe om det. Det ligger vel for mye penger i bedraget og tannlegeforeningen får penger av industrien for å pushe fluor.

Skrevet

Slutt å svare til feil person :-)

".................................."

Skrevet

Man får jo i seg fluor selv om man skyller den og dessuten havner den i avløpet og naturen.

Fluorpreparater inneholder fluor som er et biprodukt av industri som aluminiumsindustrien og er en miljøgift selv om mainstream media ikke sier noe om det. Det ligger vel for mye penger i bedraget og tannlegeforeningen får penger av industrien for å pushe fluor.

Det er gunstig å være tannlegen din da, forstår jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...