Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjelder dette under samleie eller også om du stimulerer henne på andre måter?

Det gjelder vel egentlig begge deler, men særlig ved klitorisstimulering og oralsex. Leste en artikkel her inne om at mange jenter har problemer med å slippe seg løs..Tror den var svært treffende. Sånt tar vel litt tid, har ikke vært sammen så lenge, men siden mine tidligere kjærester ikke hadde problemet, føler jeg meg litt ego når det bare er jeg som kommer..

Det gjelder vel egentlig begge deler, men særlig ved klitorisstimulering og oralsex. Leste en artikkel her inne om at mange jenter har problemer med å slippe seg løs..Tror den var svært treffende. Sånt tar vel litt tid, har ikke vært sammen så lenge, men siden mine tidligere kjærester ikke hadde problemet, føler jeg meg litt ego når det bare er jeg som kommer..

Dere får ta tiden til hjelp. For all del ikke mas på henne om det. Fokuser heller på om hun har det godt når dere har sex og forhåpentligvis vil hun slappe mere av og få orgasme etterhvert

Annonse

Dama mi gjør motsatt.

Når hun får orgasme og jeg fortsetter å stimulere henne ber hun meg om å slutte fordi hun synes det blir for mye av det gode.

Bare en liten digresjon :)

Men det er jo ikke noe godt når partneren fortsetter å stimulere når orgasmen har lagt seg! Det er alt for ømt da.

Hvordan vet du at hun holder på å komme da?

Kankje problemet er at hun ikke KLARER å oppnå orgasme. Og ikke at hun ikke VIL....

Hun sier det og jeg merker det(tror jeg da)...Har aldri hatt så god kjemi med noe før, så tiden vil forhåpentligvis hjelpe. Hun sier at hun ikke er sikker på om hun har kommet før, og det synes jeg er litt trist. Jeg vil i alle fall ikke mase om det..Kvinner er og blir et mysterie for oss enkle menn;-)

Hun sier det og jeg merker det(tror jeg da)...Har aldri hatt så god kjemi med noe før, så tiden vil forhåpentligvis hjelpe. Hun sier at hun ikke er sikker på om hun har kommet før, og det synes jeg er litt trist. Jeg vil i alle fall ikke mase om det..Kvinner er og blir et mysterie for oss enkle menn;-)

Hvis hun IKKE VET om hun har hatt orgasme, så har hun IKKE hatt det!

Det er 100% sikkert!

Når man har opplevd en orgasme, er man nemlig ikke i tvil!

Så dama di har nok tilgode å oppleve denne herlige følelsen.

Dermed kan hun ikke så lett rettlede deg til å gjøre de riktige tingene heller.

Men selvom du ikke vil "mase" så vil hun nok sette stor pris på at du tar deg tid til å eksperimentere og kose når dere har sex.

Dermed blir du kanskje også den som gjør ay hun får sin første orgasme?

Høres ut som om du snakker om meg....

Jeg gjorde også det tidligere fordi jeg hadde så lett for å sprute når jeg fikk orgasme...

Og syntes det var ekkelt å forklare for partneren...

Det er lenge siden, og jeg hviste ikke hva det var...trodde jeg tisset ...

Lærte meg og knipe igjen...

Orgasmene er like gode forde...

Mulig du kan klare å formulere et spørsmål om dette til henne...

Jeg hadde en kjærste over lang tid som elsket at jeg sprutet, og jeg nøt det sammen med han..

Jeg spruter ikke med den kjærste som jeg har nå, da kniper jeg igjen...

Det kommer liksom an på hvem man er sammen med...

Kansje hun er redd for hvordan du vil reagere om det er det...

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...