liv-b2 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Er det noen steder jeg lett kan få sjekket gamle lottotall? Leverte inn en 10 ukers kupong, og nå ser jeg at dusten på butikken ikke har registrert den på mitt kort, men som uregistrert. Så da må jeg vel finne tallene fra 9 juli og frem til lørdag som var :-( Noen som vet? 0 Siter
Gjest norsk tipping Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 http://www.norsk-tipping.no/ 0 Siter
Gjest tippeguri Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Norsk Tipping sine sider, eller at du drar til en butikk med terminal, de kjører den gjennom for deg. Har du ikke mottatt noen preime, iløpet av 10 uker, så har du heller ikke vunnet noe. 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Du tar med kupongen på et sted de har tipping, også kjører de den gjennom maskina for å sjekke den. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Norsk Tipping sine sider, eller at du drar til en butikk med terminal, de kjører den gjennom for deg. Har du ikke mottatt noen preime, iløpet av 10 uker, så har du heller ikke vunnet noe. Man mottar ikke premie når man spiller uregistrert. 0 Siter
Gjest tippeguri Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Man mottar ikke premie når man spiller uregistrert. Ups, den setningen fikk jeg ikke med meg da jeg leste innlegget til liv-b2 ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.