Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen steder jeg lett kan få sjekket gamle lottotall? Leverte inn en 10 ukers kupong, og nå ser jeg at dusten på butikken ikke har registrert den på mitt kort, men som uregistrert. Så da må jeg vel finne tallene fra 9 juli og frem til lørdag som var :-( Noen som vet?

Gjest tippeguri
Skrevet

Norsk Tipping sine sider, eller at du drar til en butikk med terminal, de kjører den gjennom for deg.

Har du ikke mottatt noen preime, iløpet av 10 uker, så har du heller ikke vunnet noe.

Gjest mummikusine
Skrevet

Du tar med kupongen på et sted de har tipping, også kjører de den gjennom maskina for å sjekke den.

Skrevet

Norsk Tipping sine sider, eller at du drar til en butikk med terminal, de kjører den gjennom for deg.

Har du ikke mottatt noen preime, iløpet av 10 uker, så har du heller ikke vunnet noe.

Man mottar ikke premie når man spiller uregistrert.

Gjest tippeguri
Skrevet

Man mottar ikke premie når man spiller uregistrert.

Ups, den setningen fikk jeg ikke med meg da jeg leste innlegget til liv-b2 :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...