Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det nok en elektrisk ting som tok farvel. Vår Grundig dvd-spiller begnte å blinke rødt, og fordi vi ikke finner kvitteringen blir det så vi må kjøpe ny. Tingen er at jeg ikke helt vet hva jeg skal kjøpe (jepp, siden han har kjøpt veldig mye annet i det siste hviler DVDspilleren på meg). Den vi har hatt til nå fungerte egentlig helt greit, bortett fra at den spolte litt tregt ( opp til 20x). Den hadde også sonevalg, noe både jeg og min kjære er veldig avhengig av siden vi kjøper mye dvd fra utlandet.

Spørsmålet er: er det noen som kan anbefale en DVD-spiller, som spiller de fleste soner pluss databrente formater, til under tusenlappen?

Skrevet

Når du først skal kjøpe ny, ville jeg ha spandert noen ekstra kroner og kjøpt en DVD opptaker. da kan du ta opp fra TV og brenne ut på DVD, eller brenne ut det du har filmet med videokameraet.

Jeg kjøpte en Pioneer med 80 g harddisk for noen månder siden, den kostet 7000, men jeg vet de er blitt mye billigere nå.

Den spiller all slags CD/DVD plater også MP3 og er selvfølgelig sonefri.

Uansett hva du bestemmer deg for, ville jeg satset på Pioneer, har veldig gode erfaring med dem.

Skrevet

Når du først skal kjøpe ny, ville jeg ha spandert noen ekstra kroner og kjøpt en DVD opptaker. da kan du ta opp fra TV og brenne ut på DVD, eller brenne ut det du har filmet med videokameraet.

Jeg kjøpte en Pioneer med 80 g harddisk for noen månder siden, den kostet 7000, men jeg vet de er blitt mye billigere nå.

Uansett hva du bestemmer deg for, ville jeg satset på Pioneer, har veldig gode erfaring med dem.

takk for svaret. har tittet litt på opptagere, men må opp noen prisklasser ernn det jeg er i stand til å gi for noe bra. det får vel bli når jeg får jobb og sånt at det der blir noe av.... men dvdspiller klarer jeg.

Skrevet

Det tenkte jeg også for en tid tilbake. "Hmmm....dvd-opptaker med harddisk...praktisk...det må jeg kanskje ha?" Og så tenkte jeg litt til: "Hmmm...når var sist gang jeg tok opp noe fra TV på et eller annet media? Hmm....må ha vært i 1987 eller noe sånt...tror jeg bruker de pengene til noe annet, jeg" :-)

"....................................."

Skrevet

Det tenkte jeg også for en tid tilbake. "Hmmm....dvd-opptaker med harddisk...praktisk...det må jeg kanskje ha?" Og så tenkte jeg litt til: "Hmmm...når var sist gang jeg tok opp noe fra TV på et eller annet media? Hmm....må ha vært i 1987 eller noe sånt...tror jeg bruker de pengene til noe annet, jeg" :-)

"....................................."

1987???!!!!

Jeg hadde ikke engang BEGYNT å ta opp ting fra TV på den tiden! ;-)

Annet enn barndommens opptak av Melodi Grand Prix med kasettspilleren på gulvet foran TV'n og streng hysje-mine mot familiemedlemmer som våget seg på et ørlite potetgullknask! *he he*

Skrevet

1987???!!!!

Jeg hadde ikke engang BEGYNT å ta opp ting fra TV på den tiden! ;-)

Annet enn barndommens opptak av Melodi Grand Prix med kasettspilleren på gulvet foran TV'n og streng hysje-mine mot familiemedlemmer som våget seg på et ørlite potetgullknask! *he he*

Jeg er gammel, vet du :-)

".............................."

Skrevet

Jeg er gammel, vet du :-)

".............................."

*snøft* Ikke SÅÅÅ gammel, vel! :-)

Jeg kunne jo regnes som voksen i 1987 jeg også, men videomaskiner var vel fortsatt alt for dyrt og jeg var en blakk student.....

Faktisk så fikk jeg ikke TV på hybelen før i 1988! ;-)

Skrevet

*snøft* Ikke SÅÅÅ gammel, vel! :-)

Jeg kunne jo regnes som voksen i 1987 jeg også, men videomaskiner var vel fortsatt alt for dyrt og jeg var en blakk student.....

Faktisk så fikk jeg ikke TV på hybelen før i 1988! ;-)

Jeg kunne ikke regnes som "voksen" i 1987 :-)

"................................."

Skrevet

Jeg kunne ikke regnes som "voksen" i 1987 :-)

"................................."

Der kan du se!!! Det VAR en grunn til at jeg måtte snøfte litt når du kaller deg selv gammel! :-)

Frekkas!!!

Skrevet

Der kan du se!!! Det VAR en grunn til at jeg måtte snøfte litt når du kaller deg selv gammel! :-)

Frekkas!!!

:-)

"..............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...