Gjest ingen lurer denne jenta Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg tror Viva Pharma har prøvd å lure meg. De sendte navnet mitt til inkasso og sa jeg ikke har betalt to fakturaer fra i sommer. Jeg har ALDRI vært borti dem før, og skjønte ikke hva dette var for noe. Tok kontakt med dem, og da skal jeg visstnok ha mottatt Reduxin slankepiller! Bullshit!! Har aldri i mitt liv prøvd å slanke meg! Jeg tror derfor at dette selskapet bare driver bullshit. Sender ut fakturaer til ganske mange i håp om at noen er så dumme å betale dem. Er det noen flere her som har vært borti det samme?? 0 Siter
Gjest ikke bra å herme etter nick... Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Noen kan ha likt ditt navn? 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 det er ikke meg denne gangen, altså! ;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Nei, men jeg har hørt om noe sånn! Meld de til...tja, hvem melder man sånn til? Politiet? Lykke til! 0 Siter
Gjest tror ikke de er helt greie Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Ja jeg har opplevd akkurat det samme med det firma!! Men hva gjør man med sånt? 0 Siter
fresja Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Viva Pharma sente ut en brosjyre for denne slankepillen før ferien. Navnet ligner veldig på en pille man kan få på resept. Jeg bestilte ikke og har ikke fått krav! 0 Siter
Gjest ingen lurer denne jenta Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Ja jeg har opplevd akkurat det samme med det firma!! Men hva gjør man med sånt? Jeg tenkte å melde dem inn til Forbrukerrådet. Er det ikke de som tar seg av slike saker? Kanskje du kan gjøre det samme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.