Gå til innhold

Vært borti Viva Pharma??

Anbefalte innlegg

Gjest ingen lurer denne jenta
Skrevet

Jeg tror Viva Pharma har prøvd å lure meg.

De sendte navnet mitt til inkasso og sa jeg ikke har betalt to fakturaer fra i sommer. Jeg har ALDRI vært borti dem før, og skjønte ikke hva dette var for noe. Tok kontakt med dem, og da skal jeg visstnok ha mottatt Reduxin slankepiller! Bullshit!! Har aldri i mitt liv prøvd å slanke meg!

Jeg tror derfor at dette selskapet bare driver bullshit. Sender ut fakturaer til ganske mange i håp om at noen er så dumme å betale dem.

Er det noen flere her som har vært borti det samme??

Gjest ikke bra å herme etter nick...
Skrevet

Noen kan ha likt ditt navn?

Skrevet

Nei, men jeg har hørt om noe sånn! Meld de til...tja, hvem melder man sånn til? Politiet?

Lykke til!

Gjest tror ikke de er helt greie
Skrevet

Ja jeg har opplevd akkurat det samme med det firma!!

Men hva gjør man med sånt?

Skrevet

Viva Pharma sente ut en brosjyre for denne slankepillen før ferien. Navnet ligner veldig på en pille man kan få på resept. Jeg bestilte ikke og har ikke fått krav!

Gjest ingen lurer denne jenta
Skrevet

Ja jeg har opplevd akkurat det samme med det firma!!

Men hva gjør man med sånt?

Jeg tenkte å melde dem inn til Forbrukerrådet. Er det ikke de som tar seg av slike saker?

Kanskje du kan gjøre det samme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...