Gjest KariKruskakli Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Begynte å tenke på kjøttdeigen jeg har liggende i kjøleskapet, da jeg leste om reker lenger ned her. Kjøpte fersk kjøttdeig på torsdag, Tenkte å lage spaggetigryte fredag, men så ble det til at vi reiste bort i helga. Kan den brukes i dag? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Det ville jeg tro var OK. Lukt på den... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg synes den har ligget lenge...! Kjøper karbonadedeig i Sverige, (den er jo enda mindre utspedd). Der er siste forbruksdag dagen etter pakkedag. Kan sikkert gå litt lenger før man bruker den, men fra torsdag - mandag, det synes ihvertfall jeg er lenge. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Ja, det tror jeg. Men det er da relativt enkelt å lukte om en kjøttdeig er bra eller ikke. 0 Siter
Kvinna Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Hvis du hiver den i stekepanna og det kommer en _søtlukt_, DA er den skjem! (Du må self steke den litt også da, ikke bare hive den i panna ;-P) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Ja, det tror jeg. Men det er da relativt enkelt å lukte om en kjøttdeig er bra eller ikke. Lager spagettigryte nå jeg. Den luktet ok,og det står siste forbruksdato 29/8. Men det visste jeg ikke da jeg satt på jobb i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.