Gjest savn og lengsel Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Hvorfor har datamaskinen min sluttet å spørre om den skal huske på passordene for meg? Jeg savner det.... :-( 0 Siter
Gjest en som også svarer uten å lese Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 sikkert fordi du har svart at den ikke skulle sjekke mer :-) 0 Siter
Gjest savn og lengsel Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 sikkert fordi du har svart at den ikke skulle sjekke mer :-) Er det INGEN mulighet for å få den til å spørre meg igjen? Hvis jeg lover å svare ja, ja og atter ja. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Er det INGEN mulighet for å få den til å spørre meg igjen? Hvis jeg lover å svare ja, ja og atter ja. Verktøy>Alternativer for internett>Innhold>Autofullfør>kryss av for passor og spør om å lagre passord. Dette gjelder Internet Explorer 0 Siter
Gjest savn og lengsel Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Verktøy>Alternativer for internett>Innhold>Autofullfør>kryss av for passor og spør om å lagre passord. Dette gjelder Internet Explorer Tuusen takk. *smask* ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.