Gjest Søs.Bjørklund Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Hva gjør jeg når jeg har truffet en type 2 ganger ute, å nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn han........ klarer ikke å jobbe her en gang.. 0 Siter
Freya Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Send en sms og inviter ham på date da vel! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Du får vel kontakte ham på et eller annet vis. Enten får du napp, eller et tupp i ræva. Uansett svar, så slipper du å sitte der og være i villrede.... 0 Siter
Gjest Søs.Bjørklund Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Du får vel kontakte ham på et eller annet vis. Enten får du napp, eller et tupp i ræva. Uansett svar, så slipper du å sitte der og være i villrede.... Hadde det bare vært så enkelt.... Jeg er gift. ...men følelsene mine bestemmer jeg ikke over, de bare kom. 0 Siter
Gjest Lille krokodille Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Har hatt det på samme måte i snart to måneder. Det er frustrerende. 0 Siter
Gjest Søs.Bjørklund Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Har hatt det på samme måte i snart to måneder. Det er frustrerende. Ja det er frustrerende, også vil jeg gjerne fortelle alle i hele verden at jeg er helt fortapt i veldig ok mann, men kan ikke prate med noen om det :-( Klarer ikke å tenke på annet enn han hele døgnet....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.