Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kler hun seg så kjerringaktig? Hun har jo så fin kropp, hvorfor velger hun ikke noe mer ungdommelig og flatterende?

Og hvorfor gjør hun ikke noe med det fine håret sitt? Nå har hun hatt den samme frisyren siden bryllupet, sidesleik og rett ned. Jeg synes det er tragisk.

*dagens irritere-seg-over-lite-innlegg* :)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Ørkenvandreren
Skrevet

Hjelper ikke hva hun kler seg i - hun ser ikke ut, så lenge hun ikke klarer å rette opp ryggen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med Ørkenvandreren. Den dama der eier ikke holdning og burde sporenstreks skaffe seg en personlig trener som kan få bukt med hennes åpenbart svake mage- og ryggmusklatur.

Holdningen hennes er begredelig.

Skrevet

Hjelper ikke hva hun kler seg i - hun ser ikke ut, så lenge hun ikke klarer å rette opp ryggen.

Ja, det også. :)

Tenk så flott hun hadde blitt hvis hun hadde rettet seg opp i ryggen, klipt seg og fått noen freshe klær. Og brukt litt mer sminke!

Ørkenvandreren
Skrevet

Enig med Ørkenvandreren. Den dama der eier ikke holdning og burde sporenstreks skaffe seg en personlig trener som kan få bukt med hennes åpenbart svake mage- og ryggmusklatur.

Holdningen hennes er begredelig.

Er hun ikke gravid? Bare vent til hun har trykt ut en pudding til og hva det gjør for (ihvertfall) magemuskulaturen....

Hun blir vel etterhvert så sigen i ryggen at pattene (som heller ikke blir spenstigere etter hver pudding....) snart sleper i bakken...

Men hva spiller vel det for rolle, mens noen av oss suller her ute i provinsen, så har jo hun vist seg som "the mother of all golddiggers".... Så hvem som kan le av hvem, kan sikkert diskuteres... ;-)

Skrevet

Er hun ikke gravid? Bare vent til hun har trykt ut en pudding til og hva det gjør for (ihvertfall) magemuskulaturen....

Hun blir vel etterhvert så sigen i ryggen at pattene (som heller ikke blir spenstigere etter hver pudding....) snart sleper i bakken...

Men hva spiller vel det for rolle, mens noen av oss suller her ute i provinsen, så har jo hun vist seg som "the mother of all golddiggers".... Så hvem som kan le av hvem, kan sikkert diskuteres... ;-)

Så snill du er da... :P

Skrevet

Hvorfor er vi så opptatt av utseende alltid?

Syns det er viktigere hvordan man lever, og oppfører seg.

La dama gå kledd som hun vil, ho trives vel med den frisyren og klesstilen sin.

Glad jeg ikke er kjendis eller kongelig!

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv...

Skrevet

For meg kan det være det samme, men hun er jo en representant for kongeriket Norge. Burde kunne gå an å se litt bedre ut da, iallfall i offentlige sammenhenger.

Gjest tv-tittern
Skrevet

He he, så du på Komiprisen om lørdagen, da Pernille (husker ikke etternavnet, men samboeren til Dagfinn Lyngbø, med i Maspalomas) etterlignet Mette Marit :o)

Det var som å SE henne, samme slappe holdning.

Jeg vet ikke om NOEN menneske som klapper mer teit enn Mette Marit ....

Skrevet

He he, så du på Komiprisen om lørdagen, da Pernille (husker ikke etternavnet, men samboeren til Dagfinn Lyngbø, med i Maspalomas) etterlignet Mette Marit :o)

Det var som å SE henne, samme slappe holdning.

Jeg vet ikke om NOEN menneske som klapper mer teit enn Mette Marit ....

Hehe, nei... Jeg så ikke det.

Gjest mummikusine
Skrevet

Mette Marit og fin i samme setning blir helt feil for meg. Stusseligere dame skal en lete lenge etter. Hun er under middels pen, flatt dødt kjedelig hår, og en lutete fæl holdning.

Ja, hun har jo penger nok så hun burde greie å se litt bedre ut. Hun blir aldri noen Madde, men hun kan da sikkert hvertfall se såpass ut at hun ikke drar ned snittet på nordmenn, men med masse hjelp ja.

mil1365380270
Skrevet

Sett i det lyset er hun jo et særdeles godt forbilde som fortsetter å få barn, selv om magen og puppene etterhvert bærer preg av det. I England f.eks. er damer redde for å amme, fordi det endrer fasongen på brystene. Hurra for Mette-Marit! :-)

Skrevet

Mette Marit og fin i samme setning blir helt feil for meg. Stusseligere dame skal en lete lenge etter. Hun er under middels pen, flatt dødt kjedelig hår, og en lutete fæl holdning.

Ja, hun har jo penger nok så hun burde greie å se litt bedre ut. Hun blir aldri noen Madde, men hun kan da sikkert hvertfall se såpass ut at hun ikke drar ned snittet på nordmenn, men med masse hjelp ja.

Det er jo det jeg mener. Hun har jo alle midler til å se virkelig flott ut, men synes hun gjør det minste ut av seg. Bare se på Märtha Louise!

Gjest mummikusine
Skrevet

Det er jo det jeg mener. Hun har jo alle midler til å se virkelig flott ut, men synes hun gjør det minste ut av seg. Bare se på Märtha Louise!

Men, uansett hvor mye penger hun har så blir hun neppe så mange hakk bedre da. Altfor dårlig utgangspunkt da, dama er fæl.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er hun gravid? Jeg er visst ikke helt oppdatert.

Men holdningen hennes har vært like jævlig hele tiden.

Hehe, jupp, the mother of all goldiggers er en betegnelse som kler henne. :)

Skrevet

Men, uansett hvor mye penger hun har så blir hun neppe så mange hakk bedre da. Altfor dårlig utgangspunkt da, dama er fæl.

Synes da hun har ganske bra utgangspunkt jeg. I bryllupet var hun da fin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan ikke sammenligne Mette Marit med Martha. Martha er jo et sjarmtroll av dimensjoner.

Ja, der skøyt Ari gullkua!

Skrevet

Er hun gravid? Jeg er visst ikke helt oppdatert.

Men holdningen hennes har vært like jævlig hele tiden.

Hehe, jupp, the mother of all goldiggers er en betegnelse som kler henne. :)

Hvis man først skal være goddigger, er vel stilligen som kronprinsesse noe av det dummeste man kan legge seg etter?

Da må det være mye bedre å hanke inn en klassisk riking som tillater at man er hjemmeværende med hushjelp og kan bruke dagene til å shoppe og spise konfekt med tærne - i stedet for å farte lang og strand rundt, holde kjedelige taler, høre på enda mer kjedelige taler, klippe snorer og bli utsatt for konstant kritikk i mediene.

Sånn sett gifter man seg vel med Håkon til tross for hans posisjon, ikke på grunn av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...