Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er flott jeg! Synes hun blir penere og penere, ryggen har hun rettet opp - i det hele tatt - hun blir en flott dronning.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288435

Disse kongelige pleier jo ikke skrive talene selv. At de ikke føler seg passe dumme av å mottatt uhemma skryt for rett og slett høytlesing.

"Disse kongelige pleier jo ikke skrive talene selv. At de ikke føler seg passe dumme av å mottatt uhemma skryt for rett og slett høytlesing."

Det der blir bare for dumt! Det er ikke verre at MM får skryt foren bra tale enn at noen får skryt for å lese fra "Profeten" eller Ibsen. Eller mottar skryt for å synge en annens sang, for den del. Å fremføre ting andre har skrevet er ikke noe bare kongelige gjør. Og er det bra, så fortjener man skryt - uansett opphavsmann/kvinne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis man først skal være goddigger, er vel stilligen som kronprinsesse noe av det dummeste man kan legge seg etter?

Da må det være mye bedre å hanke inn en klassisk riking som tillater at man er hjemmeværende med hushjelp og kan bruke dagene til å shoppe og spise konfekt med tærne - i stedet for å farte lang og strand rundt, holde kjedelige taler, høre på enda mer kjedelige taler, klippe snorer og bli utsatt for konstant kritikk i mediene.

Sånn sett gifter man seg vel med Håkon til tross for hans posisjon, ikke på grunn av?

Det tror jeg ikke. Mens rikingene kan kaste brødhuene når de går lei eller finner ut at hun er en golddigger, kan ikke Håkon gjøre det samme.

Her har hun ordnet seg for livet, og i enkelte kretser er det helt sikkert status å bli prinsesse.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Disse kongelige pleier jo ikke skrive talene selv. At de ikke føler seg passe dumme av å mottatt uhemma skryt for rett og slett høytlesing."

Det der blir bare for dumt! Det er ikke verre at MM får skryt foren bra tale enn at noen får skryt for å lese fra "Profeten" eller Ibsen. Eller mottar skryt for å synge en annens sang, for den del. Å fremføre ting andre har skrevet er ikke noe bare kongelige gjør. Og er det bra, så fortjener man skryt - uansett opphavsmann/kvinne.

Forskjellen er bare at Mette Maris roses for talens innhold.

Og innholdet er ikke hennes.

Skrevet

Er hun ikke gravid? Bare vent til hun har trykt ut en pudding til og hva det gjør for (ihvertfall) magemuskulaturen....

Hun blir vel etterhvert så sigen i ryggen at pattene (som heller ikke blir spenstigere etter hver pudding....) snart sleper i bakken...

Men hva spiller vel det for rolle, mens noen av oss suller her ute i provinsen, så har jo hun vist seg som "the mother of all golddiggers".... Så hvem som kan le av hvem, kan sikkert diskuteres... ;-)

"Bare vent til hun har trykt ut en pudding til og hva det gjør for (ihvertfall) magemuskulaturen....

Hun blir vel etterhvert så sigen i ryggen at pattene (som heller ikke blir spenstigere etter hver pudding....) snart sleper i bakken..."

OI! Her var det mye som sikkert kunne vært sagt om damer flest! Får håpe krompen er litt mer takknemlig enn som så for at hun føder hans barn, da! ;-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg synes hun er flott jeg! Synes hun blir penere og penere, ryggen har hun rettet opp - i det hele tatt - hun blir en flott dronning.

Enig med deg i at dama er flott, klassisk pen. Men innimellom kler hun seg litt ... kjerringaktig, og det hadde heller ikke skadet om hun fikk litt hjelp med holdningen sin.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Forskjellen er bare at Mette Maris roses for talens innhold.

Og innholdet er ikke hennes.

Hun har nok en viss innflytelse over innholdet vil jeg tro.

Gjest mummikusine
Skrevet

Synes da hun har ganske bra utgangspunkt jeg. I bryllupet var hun da fin.

I brylluppet var hun kjempestusselig da også, når man tenker på at hun skal bli vår dronning.

Skrevet

Du kan ikke sammenligne Mette Marit med Martha. Martha er jo et sjarmtroll av dimensjoner.

Ja, der skøyt Ari gullkua!

Mener du det? eller var det ironi? trodde ikke menn syntes noe om Märtha i det hele tatt (men unntakt av Ari da)jeg, selv om jeg er helt enig i at hun er et sjarmtroll... Faktisk syntes jeg hun er svært flott!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

I brylluppet var hun kjempestusselig da også, når man tenker på at hun skal bli vår dronning.

Og det sier kusina til Mummitrollet!

Skrevet

Det tror jeg ikke. Mens rikingene kan kaste brødhuene når de går lei eller finner ut at hun er en golddigger, kan ikke Håkon gjøre det samme.

Her har hun ordnet seg for livet, og i enkelte kretser er det helt sikkert status å bli prinsesse.

Hm. Jaja, mulig du har rett. Det er jo helt utrolig hva som er status i enkelte kretser.

Der jeg vokste opp, var det status å kunne kjøre bil og rulle røyk samtidig.

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du det? eller var det ironi? trodde ikke menn syntes noe om Märtha i det hele tatt (men unntakt av Ari da)jeg, selv om jeg er helt enig i at hun er et sjarmtroll... Faktisk syntes jeg hun er svært flott!

Jeg mener det. Hun har en fantastisk utstrålig og en sjarm det ikke kan være mulig ikke å se.

Et flott kvinnfolk!

Skrevet

Enig med deg i at dama er flott, klassisk pen. Men innimellom kler hun seg litt ... kjerringaktig, og det hadde heller ikke skadet om hun fikk litt hjelp med holdningen sin.

jeg er enig med deg. Hun hadde absolutt hatt godt av å rette seg (enda) mer opp + noen plagg er så definitivt feil.

Men hun kan også være utrolig nydelig - som f eks i bryllupet til Märtha, da hun kom i en nydelig lyseblå kjole!

men generelt så vegrer jeg meg for å kritisere klær etc på henne, for jeg synes at alt for mange hiver seg på en slik "nå-skal-vi-jammen-rakke-ned-på-mette-marit-dere"-bølge.

Jeg husker under oppveksten hvordan min bestemor tilo stadighet kritiserte Sonja for både det ene og det andre - Silvia var jo bare SÅÅÅÅ mye bedre, bla bla bla.

Jeg er litt lei av at det liksom går litt mote/sport i å rakke ned på henne - det skal liksom være litt "kult" å slenge av seg all mulig eder og galle.

Nå var absolutt ikke Freyas innlegg den verste i så måte, men man ser straks at noen slenger seg på med det som adskillig verre er! ;-)

Jeg blir provosert til å bli litt sånn "tvert-i-mot" av slike, og heller si: "Heia, MM!"

*S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm. Jaja, mulig du har rett. Det er jo helt utrolig hva som er status i enkelte kretser.

Der jeg vokste opp, var det status å kunne kjøre bil og rulle røyk samtidig.

;o)

Her er det status å kjøre bil og tygge tyggis samtidig. I hvert fall blant gutta. :)

Skrevet

Du kan ikke sammenligne Mette Marit med Martha. Martha er jo et sjarmtroll av dimensjoner.

Ja, der skøyt Ari gullkua!

lol, Det var ironi ikke sant. For den lille, tjukke berta der er ikke spesielt vakker.

Skrevet

"når man tenker på at hun skal bli vår dronning" Blææh! Jeg er så møkk lei av at (kjente) kvinner først og fremst vurderes utfra utseende!

Burde selvsagt holde meg unna slike dustetråder som dette....

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg er enig med deg. Hun hadde absolutt hatt godt av å rette seg (enda) mer opp + noen plagg er så definitivt feil.

Men hun kan også være utrolig nydelig - som f eks i bryllupet til Märtha, da hun kom i en nydelig lyseblå kjole!

men generelt så vegrer jeg meg for å kritisere klær etc på henne, for jeg synes at alt for mange hiver seg på en slik "nå-skal-vi-jammen-rakke-ned-på-mette-marit-dere"-bølge.

Jeg husker under oppveksten hvordan min bestemor tilo stadighet kritiserte Sonja for både det ene og det andre - Silvia var jo bare SÅÅÅÅ mye bedre, bla bla bla.

Jeg er litt lei av at det liksom går litt mote/sport i å rakke ned på henne - det skal liksom være litt "kult" å slenge av seg all mulig eder og galle.

Nå var absolutt ikke Freyas innlegg den verste i så måte, men man ser straks at noen slenger seg på med det som adskillig verre er! ;-)

Jeg blir provosert til å bli litt sånn "tvert-i-mot" av slike, og heller si: "Heia, MM!"

*S*

Spørsmålet er vel egentlig hvordan det er mulig å kle seg så til de grader kjedelig, når dama stadig vekk går apeshit med krompens kredittkort i diverse moteforretninger rundt om i verden.

Skrevet

Her er det status å kjøre bil og tygge tyggis samtidig. I hvert fall blant gutta. :)

Ser man det! ENDA et bevis på at mannfolk kan gjøre to ting samtidig! ;-)

Dermed har vi vel en gang for alle parkert denne seiglivede myten, for meg bekjent skal menn også være i stand til å prompe og bruke fjernkontrollen samtidig! ;-)

mil1365380270
Skrevet

for folk egentlig?

Hun burde legge seg under kniven, eller i det minste bruke alle andre proffe hjelpemidler for å se pen ut.

Men å bruke profesjonell hjelp til å skrive taler og drive research, for å kunne fremlegge ting saklig og bra, nei det er feil?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

lol, Det var ironi ikke sant. For den lille, tjukke berta der er ikke spesielt vakker.

Nei, jeg var alvorlig som faen!

Og ikke synes jeg hun er feit heller. Hun hadde riktignok en periode hvor hun var i overkant rundt i formene, tror det var mens hun digga hest, men hun kler sine kilo med stil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...