Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det. Hun har en fantastisk utstrålig og en sjarm det ikke kan være mulig ikke å se.

Et flott kvinnfolk!

Ja hun er flott. det er en fornøyelse å høre den dama prate:)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvordan det er mulig å kle seg så til de grader kjedelig, når dama stadig vekk går apeshit med krompens kredittkort i diverse moteforretninger rundt om i verden.

Du må mer enn gjerne kritisere henne for det, og jeg er til en viss grad enig i at hun kunne tatt seg mye bedre ut med litt mer fikse klær.

Men derfra til å latterliggjøre henne som en golddigger, eller enda verre: Legge ut om pattene som soper i bakken (!!!!), se dét er en annen skål! ;-)

Skrevet

jeg er enig med deg. Hun hadde absolutt hatt godt av å rette seg (enda) mer opp + noen plagg er så definitivt feil.

Men hun kan også være utrolig nydelig - som f eks i bryllupet til Märtha, da hun kom i en nydelig lyseblå kjole!

men generelt så vegrer jeg meg for å kritisere klær etc på henne, for jeg synes at alt for mange hiver seg på en slik "nå-skal-vi-jammen-rakke-ned-på-mette-marit-dere"-bølge.

Jeg husker under oppveksten hvordan min bestemor tilo stadighet kritiserte Sonja for både det ene og det andre - Silvia var jo bare SÅÅÅÅ mye bedre, bla bla bla.

Jeg er litt lei av at det liksom går litt mote/sport i å rakke ned på henne - det skal liksom være litt "kult" å slenge av seg all mulig eder og galle.

Nå var absolutt ikke Freyas innlegg den verste i så måte, men man ser straks at noen slenger seg på med det som adskillig verre er! ;-)

Jeg blir provosert til å bli litt sånn "tvert-i-mot" av slike, og heller si: "Heia, MM!"

*S*

..og nok en gang var vi ganske så enige :-)

Skrevet

for folk egentlig?

Hun burde legge seg under kniven, eller i det minste bruke alle andre proffe hjelpemidler for å se pen ut.

Men å bruke profesjonell hjelp til å skrive taler og drive research, for å kunne fremlegge ting saklig og bra, nei det er feil?!

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

for folk egentlig?

Hun burde legge seg under kniven, eller i det minste bruke alle andre proffe hjelpemidler for å se pen ut.

Men å bruke profesjonell hjelp til å skrive taler og drive research, for å kunne fremlegge ting saklig og bra, nei det er feil?!

Fordi:

Det ene sier noe om iq. Dama klarer jo ikke engang å kle seg.

Fordi:

Det andre sier også noe om iq. Hun klarer ikke engang å skrive en tale.

Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja hun er flott. det er en fornøyelse å høre den dama prate:)

Og det er desto mer fornøydelig å høre mannen prate. De to der burde dra landet rundt på prateturne. De ville dratt fulle hus. :)

Skrevet

Fordi:

Det ene sier noe om iq. Dama klarer jo ikke engang å kle seg.

Fordi:

Det andre sier også noe om iq. Hun klarer ikke engang å skrive en tale.

Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?

"Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?"

Skal du begynne å rakke ned på KONGEN også nå!! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må mer enn gjerne kritisere henne for det, og jeg er til en viss grad enig i at hun kunne tatt seg mye bedre ut med litt mer fikse klær.

Men derfra til å latterliggjøre henne som en golddigger, eller enda verre: Legge ut om pattene som soper i bakken (!!!!), se dét er en annen skål! ;-)

Nå har jeg ikke engang begynt å snakke om pattene hennes, men det er klart dama er tidenes golddigger. Fra plata til kongehuset på få måneder!

Selv Anna Nicole Smith var ikke engang i nærheten med sin 105-åring! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?"

Skal du begynne å rakke ned på KONGEN også nå!! ;-)

Nei, i denne tråden rakker vi bare ned på de inngifta.

Men hun er den perfekte prinsesse for oss som ikke vil ha noe monarki. Den ting er sikker! :)

Skrevet

Nei, jeg var alvorlig som faen!

Og ikke synes jeg hun er feit heller. Hun hadde riktignok en periode hvor hun var i overkant rundt i formene, tror det var mens hun digga hest, men hun kler sine kilo med stil.

Hihi, er det alvor. Jeg synes Mette Marit er mye flottere enn Mârtha. Det Märtha kan er å bruke foreldrenes penger, late som hun er intellektuell og har funnet seg den største dusten av alle som virkelig kan slenge om seg med forfinede fraser.

Ørkenvandreren
Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvordan det er mulig å kle seg så til de grader kjedelig, når dama stadig vekk går apeshit med krompens kredittkort i diverse moteforretninger rundt om i verden.

He-he :-)

Kapital gikk igjennom økonomien hennes her for noen år siden, rett etter at hun hadde skutt gullfuglen. Det viste seg at ikke et eneste år av sitt liv, hadde hun klart å forsørge seg selv. Så er det rart kreditkortene går varme når hun nå har tilgang til Sareptas krukke.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun kler seg som ei gammal bedhuskjerring!

Og det håret?!?! Det sideskillet er til å spy av

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Her er det status å kjøre bil og tygge tyggis samtidig. I hvert fall blant gutta. :)

La meg gjette .. Du strever fortsatt med å få det til? :-)

Skrevet

Nei, i denne tråden rakker vi bare ned på de inngifta.

Men hun er den perfekte prinsesse for oss som ikke vil ha noe monarki. Den ting er sikker! :)

Etter MMs inntog i kongefamilien har jeg nesten blitt monarkist! ;-)

Og ikke på grunn av at jeg synes HUN er så innmari bra, men nærmest fordi jeg ikke føler meg hjemme blant alle dem som nå plutselig har blitt republikanere PÅ GRUNN AV kongefamiliens nye medlemmer.

Jeg var republikaner _av prinsipp_ allerede på 80-tallet, da kong Olav var høyt elsket, og republikanrene utgjorde mindre enn 5% av befolkningen. Å si at man var republikaner den gangen kunne medføre sjokkerte ansiktsuttrykk fordi folk trodde at republikanere = noen som mislikte Laffen _som person_.

Og det er slettes ikke mitt grunnlag for å være republikaner.

Men fra å være en liten merkverdig kuriositet har gruppen republikanere nå vokst seg adskillig større, og hvorfor det? Jo, først og fremst i protest mot MM, og til en viss grad også mot Ari.

Og nettopp derfor har jeg _nesten_ snudd over til å bli rojalist - jeg vil for all del ikke havne i samme gruppe som "ny-republikanerne"! ;-)

Skrevet

Hun kler seg som ei gammal bedhuskjerring!

Og det håret?!?! Det sideskillet er til å spy av

Og slikt sier du om tanta di??!!!

*lol*

Skrevet

Er hun ikke gravid? Bare vent til hun har trykt ut en pudding til og hva det gjør for (ihvertfall) magemuskulaturen....

Hun blir vel etterhvert så sigen i ryggen at pattene (som heller ikke blir spenstigere etter hver pudding....) snart sleper i bakken...

Men hva spiller vel det for rolle, mens noen av oss suller her ute i provinsen, så har jo hun vist seg som "the mother of all golddiggers".... Så hvem som kan le av hvem, kan sikkert diskuteres... ;-)

"vist seg som "the mother of all golddiggers".... Så hvem som kan le av hvem, kan sikkert diskuteres... ;-) "

*LOL*

Skrevet

Etter MMs inntog i kongefamilien har jeg nesten blitt monarkist! ;-)

Og ikke på grunn av at jeg synes HUN er så innmari bra, men nærmest fordi jeg ikke føler meg hjemme blant alle dem som nå plutselig har blitt republikanere PÅ GRUNN AV kongefamiliens nye medlemmer.

Jeg var republikaner _av prinsipp_ allerede på 80-tallet, da kong Olav var høyt elsket, og republikanrene utgjorde mindre enn 5% av befolkningen. Å si at man var republikaner den gangen kunne medføre sjokkerte ansiktsuttrykk fordi folk trodde at republikanere = noen som mislikte Laffen _som person_.

Og det er slettes ikke mitt grunnlag for å være republikaner.

Men fra å være en liten merkverdig kuriositet har gruppen republikanere nå vokst seg adskillig større, og hvorfor det? Jo, først og fremst i protest mot MM, og til en viss grad også mot Ari.

Og nettopp derfor har jeg _nesten_ snudd over til å bli rojalist - jeg vil for all del ikke havne i samme gruppe som "ny-republikanerne"! ;-)

Fornuftig skrevet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi, er det alvor. Jeg synes Mette Marit er mye flottere enn Mârtha. Det Märtha kan er å bruke foreldrenes penger, late som hun er intellektuell og har funnet seg den største dusten av alle som virkelig kan slenge om seg med forfinede fraser.

Mette Marit er rett og slett en mindre pen dame. Fullstendig blottet for sjarm, stil, elegans og utstråling.

Martha derimot!

ShitDiddelyDo
Skrevet

La meg gjette .. Du strever fortsatt med å få det til? :-)

Jupp, så jeg har solgt bilen. :)

Skrevet

Jeg synes hun er kjerringaktig på en kul måte, jeg...

Men så er jeg ikke Kikki Sørum heller da!

Folk får vel sjokk når "forbilder" ikke er gjennomretusjert og billedpene.

Liksom: HVA?!? Skal vi like, og enda verre beundre og se opp til VANLIGE mennesker?!?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...