Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellen er bare at Mette Maris roses for talens innhold.

Og innholdet er ikke hennes.

Hun får uansett ikke et ferdig manuskript i hendene uten å ha sett det på forhånd, så hun har i dte minste godkjent dette og tatt den nedelige avgjørelsen at det skal være med.

Og det er viktig at kjente folk går foran for å få bukt med intoleranse i samfunnet, så uansett hvor mye elle rlite hun har bidratt med sel, fortjener hun ros for å berøre dette temaet.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Fordi:

Det ene sier noe om iq. Dama klarer jo ikke engang å kle seg.

Fordi:

Det andre sier også noe om iq. Hun klarer ikke engang å skrive en tale.

Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?

Da spør du egentlig om hva vi skal med kongehuset, og det er en annen diskusjon.

Sikkert mange som synes hun kler seg smart. Folk har forskjellig smak. Noen er eldre, og noen digger garantert disse designerne hun liker. Mulig det er smartere å tekkes de eldre enn de unge, der har hun kanskje mer å bevise, sett i lys av sitt tidligere liv?

Høy iq eller ikke, hun kan umulig vite alt om alle land og alle saker. Og selv om man er uhyre kunnskapsrik, er ikke det nok når man er i en sånn posisjon. Man skal ikke se ting kun fra sitt eget ståsted, og det skal som regel ikke være farget av egne meninger.

Det er ikke lett. Hvis jeg forsøkte å lage en nøytral kongelig-tale, hadde den garantert blitt sett på som kontroversiell av mange. Kongelige kan ikke tillate seg det, derfor har de hjelp.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og slikt sier du om tanta di??!!!

*lol*

Hehe...nå har som sagt nicket mitt ingenting med kongefamilien å gjør..Heldigvis. =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes hun er kjerringaktig på en kul måte, jeg...

Men så er jeg ikke Kikki Sørum heller da!

Folk får vel sjokk når "forbilder" ikke er gjennomretusjert og billedpene.

Liksom: HVA?!? Skal vi like, og enda verre beundre og se opp til VANLIGE mennesker?!?!

Hun er kongelig og kan dermed kle seg mer som en prinsesse. Ikke som ei gammel kjerring..

Skrevet

Nei, jeg var alvorlig som faen!

Og ikke synes jeg hun er feit heller. Hun hadde riktignok en periode hvor hun var i overkant rundt i formene, tror det var mens hun digga hest, men hun kler sine kilo med stil.

HELT ening!!!

Skrevet

Hun kler seg som ei gammal bedhuskjerring!

Og det håret?!?! Det sideskillet er til å spy av

Jeg synes håret til Mette Marit er pent, jeg........

Klærne er værre!!! Har hun lånt dem av mormor, tro??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes håret til Mette Marit er pent, jeg........

Klærne er værre!!! Har hun lånt dem av mormor, tro??

Ja, det er pent. Men det er på tide med en forandring.. Hun begynner å ligne på Kjell Magne Bondevik snart :P

Skrevet

Ja, det er pent. Men det er på tide med en forandring.. Hun begynner å ligne på Kjell Magne Bondevik snart :P

Hahaha......

ja, okay..... så lenge hun ikke tar etter Eli Hagen, med tanke på frisyrer!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hahaha......

ja, okay..... så lenge hun ikke tar etter Eli Hagen, med tanke på frisyrer!

Hehe..kanskje hun ville ha skapt en ny trend?!? heheh ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er neeeeesten min frisyre det!!!

Hehe.. ;)

Å akkurat sånne klær går jo du i på jobb også ;P

Skrevet

Hehe..kanskje hun ville ha skapt en ny trend?!? heheh ;)

Uff!!!!!

Skrevet

Hehe.. ;)

Å akkurat sånne klær går jo du i på jobb også ;P

Ja, selvfølgelig!!! Hva trodde folk jeg gikk i på jobb?? Uniform?? phø.....

Jeg er litt den der frekke typen!!

Gjest mummikusine
Skrevet

Og det sier kusina til Mummitrollet!

Mummitrollene er da søte. Hvertfall søtere enn Mette Marit. ;)

Gjest mummikusine
Skrevet

"når man tenker på at hun skal bli vår dronning" Blææh! Jeg er så møkk lei av at (kjente) kvinner først og fremst vurderes utfra utseende!

Burde selvsagt holde meg unna slike dustetråder som dette....

Hva annet skal man dømme henne ut fra da? Vi kjenner henne jo ikke, og hun er jo en offentlig person som representerer landet vårt.

Skal vi se på hva hun har gjort i livet sitt, ryker hun jo på rævva og hodet ut. Alene mor, ex narkoman osv...

Skrevet

Hun er kongelig og kan dermed kle seg mer som en prinsesse. Ikke som ei gammel kjerring..

Synes ikke hun kler seg som ei gammal kjerring, jeg!

Ikke det at jeg ser henne hver dag, da...men sånn på grunnlag av hva en ser på TV og i blader ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...