Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kler seg klassisk og representativt. Hun har en vanskelig oppgave, i og med at hun skal gjøre alle til lags. Det er stadig noen på jobben som sitter og kritiserer og jabber i lunsjen, jeg blir så lei! Det er ikke spesielt interessant for meg hvorvidt skoene hennes kunne matchet vesken littegranne bedre, det har veldig lite å si verken for meg eller staten Norge. For tiden er hun dessuten gravid og kler seg vel deretter. Hun er ikke mer enn et menneske, som alle oss andre.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

"Konklusujon:

Hva faen skal vi med hjernedøde kongelige som ikke engang kan kle seg?"

Skal du begynne å rakke ned på KONGEN også nå!! ;-)

Dere avslører dere med barnslig/"blond" smak. MM kler seg som vestkantberter og kongelige i utlandet gjør, ikke som Stavangersmåfrø.

Hun må få slippe å gå på hokdningskurs for å tilfredsstille en haug

med folk som ikke har noe med jobben henne så gjøre.

*My God!*

Skrevet

Dere avslører dere med barnslig/"blond" smak. MM kler seg som vestkantberter og kongelige i utlandet gjør, ikke som Stavangersmåfrø.

*My God!*

....og du har lest hele tråden skjønner jeg?

For da har du valgt den helt riktige personen å rette skytset ditt mot, det er ihvertfall sikkert!! *ler*

Skrevet

Du kan ikke sammenligne Mette Marit med Martha. Martha er jo et sjarmtroll av dimensjoner.

Ja, der skøyt Ari gullkua!

Martha ser ut som hun kommer rett fra fjøset uansett hva hun har på seg. En skikkelig norsk budeie.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Problemet er vel bare at den svenske-berta kan tre en striesekk over hodet å se like elegant ut.

Noe som dessverre ikke gjelder for de fleste andre.

Hehe..ja, det har du forsåvidt helt rett i =)

Skrevet

*My God!*

Vi har vel igrunn_alt_med jobben hennes å gjøre, all den tid det faktisk er oss hun jobber for.

Gjest amparro
Skrevet

Alltid er det non som må kritisere....

Det artige er at det som regel er de som er dønn "kjedelige" selv som kritiserer mest ;-)

Humor!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Alltid er det non som må kritisere....

Det artige er at det som regel er de som er dønn "kjedelige" selv som kritiserer mest ;-)

Humor!

Og det artigeste er vel at de færreste av oss her inne er kongelige :P

Skrevet

Hadde hun vært stæsja og dolla , så hadde det vært like galt også .

Jeg synes folk skal få være seg selv jeg .

Skrevet

Hun kler seg som ei gammal bedhuskjerring!

Og det håret?!?! Det sideskillet er til å spy av

Akkurat det jeg mener. :)

Skrevet

jeg er enig med deg. Hun hadde absolutt hatt godt av å rette seg (enda) mer opp + noen plagg er så definitivt feil.

Men hun kan også være utrolig nydelig - som f eks i bryllupet til Märtha, da hun kom i en nydelig lyseblå kjole!

men generelt så vegrer jeg meg for å kritisere klær etc på henne, for jeg synes at alt for mange hiver seg på en slik "nå-skal-vi-jammen-rakke-ned-på-mette-marit-dere"-bølge.

Jeg husker under oppveksten hvordan min bestemor tilo stadighet kritiserte Sonja for både det ene og det andre - Silvia var jo bare SÅÅÅÅ mye bedre, bla bla bla.

Jeg er litt lei av at det liksom går litt mote/sport i å rakke ned på henne - det skal liksom være litt "kult" å slenge av seg all mulig eder og galle.

Nå var absolutt ikke Freyas innlegg den verste i så måte, men man ser straks at noen slenger seg på med det som adskillig verre er! ;-)

Jeg blir provosert til å bli litt sånn "tvert-i-mot" av slike, og heller si: "Heia, MM!"

*S*

Var ikke meningen å rakke ned på Mette-Marit, jeg bare sier at med det utgangspunktet hun har, kunne hun jo vært DEN bomba! Hun har en slank og fin kropp, ja, litt lutrygget, men det kan hun rette opp hvis hun trener.

Med alle de ressursene hun har tilgjengelig trenger hun ikke kle seg som en kjerring eller ha den samme frisyren i 5 år!

Skrevet

Helt enig!

Hun har både pen kropp (også som gravid) et pent ansikt og flott hår. Hennes såkalte rådgivere burde gjort mer ut av henne.

Skrevet

Helt enig!

Hun har både pen kropp (også som gravid) et pent ansikt og flott hår. Hennes såkalte rådgivere burde gjort mer ut av henne.

Ja, det er det jeg mener. :)

Skrevet

Var ikke meningen å rakke ned på Mette-Marit, jeg bare sier at med det utgangspunktet hun har, kunne hun jo vært DEN bomba! Hun har en slank og fin kropp, ja, litt lutrygget, men det kan hun rette opp hvis hun trener.

Med alle de ressursene hun har tilgjengelig trenger hun ikke kle seg som en kjerring eller ha den samme frisyren i 5 år!

Og det var ikke ditt startinnlegg som fikk meg til å slenge meg med i diskusjonen heller! :-)

Det er mye og mangt som kan sies om henne, men jeg har merket at det er umulig å kommentere bare den minste lille ting vedrørende henne før mange slenger seg på og lir av seg eder og galle.

Det er mest dette "hylekoret" jeg reagerer på - at det nærmest har blitt "trendy" å trakke ned på henne, og da ta'n helt ut og på alt mulig rart hun har gjort og ikke gjort. Ingenting er bra nok - uansett! Og sånt irriterer meg.

Men for all del - jeg kan også finne på å si at noen klær er treige eller at hun burde gjort slik og sånn! Det er ikke noe galt i å ha en mening. Men jeg liker altså ikke alt som gjerne følger i kjølvannet av det.

Skrevet

Og det var ikke ditt startinnlegg som fikk meg til å slenge meg med i diskusjonen heller! :-)

Det er mye og mangt som kan sies om henne, men jeg har merket at det er umulig å kommentere bare den minste lille ting vedrørende henne før mange slenger seg på og lir av seg eder og galle.

Det er mest dette "hylekoret" jeg reagerer på - at det nærmest har blitt "trendy" å trakke ned på henne, og da ta'n helt ut og på alt mulig rart hun har gjort og ikke gjort. Ingenting er bra nok - uansett! Og sånt irriterer meg.

Men for all del - jeg kan også finne på å si at noen klær er treige eller at hun burde gjort slik og sånn! Det er ikke noe galt i å ha en mening. Men jeg liker altså ikke alt som gjerne følger i kjølvannet av det.

Hadde ikke forventet en meterlang tråd på det lille fjaseinnlegget mitt, akkurat! :)

Skrevet

Hadde ikke forventet en meterlang tråd på det lille fjaseinnlegget mitt, akkurat! :)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...