Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det artigeste er vel at de færreste av oss her inne er kongelige :P

Ja, du er vel den eneste... :P

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

15

• Freya

11

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan ikke sammenligne Mette Marit med Martha. Martha er jo et sjarmtroll av dimensjoner.

Ja, der skøyt Ari gullkua!

Av en eller annen grunn så innbilder jeg meg at a Martha er en furie på hjemmebane..

Mette-Marit er en velsignelse for oss som vil ha vekk kongehuset, men sånn rent utseendemessig er hun grei nok.

Det bare irriterer meg med all denne batteriladinga de driver med, de må da ha lada batterier for en hel landsby nå, med all denne ferieringa..

Jeg sikler etter Mary i Danmark, jeg.. Hun har til og med navnet.. Mary-Elizabeth..

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns ikke Mette Marithar noe mer enn et helt middelmådig utseende.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hva annet skal man dømme henne ut fra da? Vi kjenner henne jo ikke, og hun er jo en offentlig person som representerer landet vårt.

Skal vi se på hva hun har gjort i livet sitt, ryker hun jo på rævva og hodet ut. Alene mor, ex narkoman osv...

Synes ikke vi har noen rett til å dømme henne i det hele tatt, jeg.

Gjest nattgjest
Skrevet

Hun gjør det for å dempe over fortiden sin.

Hadde du vært med på alt(innen sex og dop) før, og så blitt plassert i hennes sko, ville du kledd deg kjerringaktig også :)

Dess mere kjerringaktig hun kler seg, dess mindre sjanse for at vi assosierer henne med alt det gale hun har gjort før.

Skrevet

Synes ikke vi har noen rett til å dømme henne i det hele tatt, jeg.

Enig! Jeg synes hun gjør en god jobb jeg.

Skrevet

He he..er det du som sitter ved siden av da? ;)

*S*

Nei, det er samme person før og etter håravfallssykdommen! ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er samme person før og etter håravfallssykdommen! ;-)

Å ja...hehehhehe

Tok ikke den jeg =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...