Aryane Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg sitter og irriterer meg over et teit mannfolk jeg snakket med på en fest jeg var på på lørdag. Vedkommende er en venn av en venn, og jeg har truffet ham før, da jeg var sammen med eks'en. Vi kom i snakk på lørdag og han sa han syns det var koselig at jeg var blitt single, jeg fortalte som sant var at jeg hadde ny kjæreste, men at han var bortreist for tiden. Vi danset en dans sammen, etterpå satt han seg ned ved samme bord som meg og oppførte seg ganske flørtete, jeg flørtet litt tilbake, men siden jeg har kjæreste og han er gift (konen var hjemme med barna) la jeg ikke mer i det, vi hadde det hyggelig og når man har drukket blir man gjerne litt flørtete uten at det betyr noe. Det satt flere andre ved bordet og, og jeg snakket ikke mer med ham enn jeg gjorde med de andre,Jeg gikk på ingen måte inn for å flørte med ham, men tydeligvis har han oppfattet det annerledes. Det ble på tide å dra hjem, jeg var så heldig å få sitte på med et par som skulle samme vei, og det var enda et par som skulle sitte på, ergo bilen var full. Da kommer denne fyren løpende og kaster seg inn i bilen, han fikk beskjed om det ikke var plass til ham, dessuten skulle han motsatt vei. Da laget han et voldsomt oppstyr og sa han skulle være med meg hjem, jeg prøvde å le det bort, men han ble skikkelig sur. Jeg kom meg hjem og var akkurat komt meg i seng da denne fyren ringte. Han var skikkelig sur og sa han syns det var dårlig gjort å lure ham. Han mente jeg hadde lagt opp til at det skulle bli noe mellom oss den natten,og jeg måtte ikke bare stikke på den måten. Jeg skjønner overhodet ikke hvordan han kan ha misoppfattet situasjonen så totalt. Var han bare full og dum eller er var det meg som gjorde noe galt? Har gått og tenkt på dette siden og blir mer og mer irritert over at han kan være så utrolig dum...... Det må da gå an å prate med noen på en fest uten at man må ende opp i sengen sammen??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Fyren var åpenbart tjukk i hue, og det på et mer generelt plan. Det nytter ikke å skylde på fylla her. Du har selvfølgelig ikke gjort noe galt da det er fullstendig umulig å gardere seg mot gærninger. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Herrejesus, du sa at du hadde kjæreste, og mannen var gift. Selvsagt er det han som er skikkelig tjukk i hue - og det på en imponerende indiskret måte. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Ingen vits å irritere seg. Du får bare håpe han ikke legger sin elsk på deg for fremtiden, og være takknemlig for at du ikke er kona. Håper alle fikk med seg seansen når han ville inn i bilen! 0 Siter
Tottlå Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 ...... trenger jeg si noe mer.....?? Hehe... Nei, fra spøk til revolver, det var skikkelig dårlig gjordt av han. Ikke tenk over det noe mer!!! 0 Siter
red Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Smil til en mann og han øyner en sjanse. Slik er det bare 0 Siter
Aryane Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 Takk for svar, måtte bare få bekreftet at det ikke var meg som gjorde noe galt. Tydeligvis må han slite med dårlig selvtillit hvis han tror at et smil og en hyggelig prat nødvendigvis må føre til noe mer. Fyren er visst ganske tjukk i hodet, kjenner han jo ikke noe særlig, har bare møtt ham noen ganger på fester hos felles kjente,men snakket nettopp med en venninne i telefonen og hun kunne fortelle en om en del mindre sjarmerende episoder. For å si det sånn.....jeg syns synd på hun som sitter hjemme med barna... Og JA.....det var flere som fikk med seg det lille opptrinnet når han prøvde å komme seg inn i bilen.... ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Høres ut som de fleste menn når man møter dem med alkohol innabords. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Høres ut som de fleste menn når man møter dem med alkohol innabords. Steike, sånn vil jeg ikke ha det på meg at jeg er! :-) Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja. "...................................." 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Steike, sånn vil jeg ikke ha det på meg at jeg er! :-) Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja. "...................................." "Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja." Oi, såpass! Er det sånn at kjønnet ditt har sin helt egen personlighet og vilje, og tar seg til rette når eieren minst forventer det? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Steike, sånn vil jeg ikke ha det på meg at jeg er! :-) Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja. "...................................." Det finnes unntak da ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 "Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja." Oi, såpass! Er det sånn at kjønnet ditt har sin helt egen personlighet og vilje, og tar seg til rette når eieren minst forventer det? ;-) *LOL* 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 "Men jeg blir flau på vegne av kjønnet mitt innimellom, ja." Oi, såpass! Er det sånn at kjønnet ditt har sin helt egen personlighet og vilje, og tar seg til rette når eieren minst forventer det? ;-) Kjønnet, morsan - ikke kjønnsORGANET :.-) "..................................." 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Kjønnet, morsan - ikke kjønnsORGANET :.-) "..................................." Kan bety begge deler, my friend! :-) ( http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=kj%F8nn&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Kan bety begge deler, my friend! :-) ( http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=kj%F8nn&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j Det kommer an på hva man vil det skal bety :-) "..................................." 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Det kommer an på hva man vil det skal bety :-) "..................................." Nemlig, og jeg tenker koffert rett som det er. Man får ikke mer moro en man lager selv, vettø! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Nemlig, og jeg tenker koffert rett som det er. Man får ikke mer moro en man lager selv, vettø! ;-) Sant nok :-) "..............................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Høres ut som de fleste menn når man møter dem med alkohol innabords. Næhæhei! Jeg er ikke sånn, og jeg kjenner ikke så mange som er sånn heller. 0 Siter
Gjest pustisivet Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Høres ut som de fleste menn når man møter dem med alkohol innabords. Da har du ikke møtt noen fulle kvinnfolk : "Er du homo, eller!!!!" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 *LOL* Denne fyren er tjukk i huet, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.