Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Næhæhei! Jeg er ikke sånn, og jeg kjenner ikke så mange som er sånn heller. Det er bra for sånne mannfolk er ufordragelige ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Da har du ikke møtt noen fulle kvinnfolk : "Er du homo, eller!!!!" Der ikke så ofte at jeg har andre damer etter meg og da bare pleier jeg å si at jeg liker bare menn og dermed forvinner de. Så det er ikke store problemet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Det er bra for sånne mannfolk er ufordragelige ) Men det skulle vært flere sånne kvinnfolk. 0 Siter
Gjest pustisivet Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Der ikke så ofte at jeg har andre damer etter meg og da bare pleier jeg å si at jeg liker bare menn og dermed forvinner de. Så det er ikke store problemet. Samme her, bare omvendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.