Gå til innhold

Laseroperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil så gjerne ta laseroperasjon, slik at jeg kan kaste brillene en gang for alle!!!

Men så har jeg hørt at det ikke er alle som kan ta en slik operasjon.....

Noen som vet??

Hvor mye koster en slik operasjon, og får man noe dekket??

hare1365380455
Skrevet

Du kan ringe og snakke med dem. Jeg hadde en brosjyre men nå har jeg levert den tilbake.... Det koster rundt 30000. Det kommer an på synet ditt om du får det dekket. Jeg tror de fleste må betale selv. Jeg kunne ikke ta (på ett øye).

Henriette1365380130
Skrevet

Du kan ringe og snakke med dem. Jeg hadde en brosjyre men nå har jeg levert den tilbake.... Det koster rundt 30000. Det kommer an på synet ditt om du får det dekket. Jeg tror de fleste må betale selv. Jeg kunne ikke ta (på ett øye).

Hm, hvorfor kunne du ikke ta på det ene øyet? Vet du om det har noe å si om man har hatt sår på hornhinnen tidligere?

hare1365380455
Skrevet

Hm, hvorfor kunne du ikke ta på det ene øyet? Vet du om det har noe å si om man har hatt sår på hornhinnen tidligere?

Det vet jeg ikke. Jeg kunne ikke fordi jeg bruker kun ett øye om gangen når jeg ser.... Sa da har jeg vent meg til det.

Skrevet

Jeg betalte 30.000. Fikk ingenting dekket fordi jeg "bare" hadde -3. Men nå har jeg falkeblikk, anbefales! ;-)

Skrevet

har hørt at synet skal være stabilt i en visst antall år. og at det skal enormt mye til for å få det dekket. kanskje du må ha -10 +10 for å få noe dekket. Ellers så tror jeg du må betale 10 000 for hvert øye. Men hvis man betaler 450 kroner i linseregning slik som jeg har gjort så kan det jo lønne seg å ta opp lån og heller betale på det hver måned.

men det er jo litt kjipt om du må reoperes igjen om ett år da :(

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg kunne ikke fordi jeg bruker kun ett øye om gangen når jeg ser.... Sa da har jeg vent meg til det.

åååå........søren!!

Jeg har heller ikke samsyn, altså ser bare med ett øye om gangen.....

Da går det ikke, altså??

:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...