Gå til innhold

Rar mail...

Gjest noen som lurer meg??

Anbefalte innlegg

Gjest noen som lurer meg??
Skrevet

Fikk en mail idag om at jeg hadde vunnet en dvd spiller.. kjempefint det, men jeg er skeptisk!

Kan ikke huske å ha vært med i noen konkurranse i det siste (hender jeg er med på noe på nett, men jeg husker ikke) så går jeg inn på siden og selvføgelig må jeg bestille produktet hvis jeg vil ha det fritt tilsendt, eller jeg kan betale frakt om jeg bare vil ha premien.. greit nok det, men man kan bare betale med kort.. er dette litt rart eller er det bare meg?

Noen andre som har mottatt tilsvarende?

En ting til.. mailadressen til de andre 4 som har vunnet står opplyst (merkelig?) mailet iallefall to av de jeg å hørte, så vi får se.

Hva synes dere?

Skrevet

Høres ut som noe lureri!

Jeg fikk forleden en Nigeria-mail på en av mine anonyme e-mailer, hvor avsenderen mente at jeg var i slekt med en der nede som hadde arvet penger og skulle ha dem ut av landet, og hvis jeg ville gi dem mitt kontonummer og adresse, så skulle jeg få halvparten av penga! *lol*

Det mest komiske avr at de som "bevis" på slektskapsforholdet viste til navnesammentreffet, men jeg heter jo ikke "morsan" i virkeligheten, da! *ler*

Gjest noen som lurer meg?
Skrevet

Høres ut som noe lureri!

Jeg fikk forleden en Nigeria-mail på en av mine anonyme e-mailer, hvor avsenderen mente at jeg var i slekt med en der nede som hadde arvet penger og skulle ha dem ut av landet, og hvis jeg ville gi dem mitt kontonummer og adresse, så skulle jeg få halvparten av penga! *lol*

Det mest komiske avr at de som "bevis" på slektskapsforholdet viste til navnesammentreffet, men jeg heter jo ikke "morsan" i virkeligheten, da! *ler*

herre min.. det hørtes jo helt sykt ut. hehe, den var ganske klar iallefall:)

Skrevet

Jeg hadde ikke trodd det et sekund.

".................................."

Skrevet

Du har ikke vært med på noen konkurranse?

Du må betale frakten for en premie selv?

Mailen virker uproff?

Kan bare betale med kort?

Yeah, right....

DVDspiller får du i alle fall IKKE på den måten...

Skrevet

Bare lureri. Man betaler ikke for en premie vet du... :o)

Skrevet

Høres ut som noe lureri!

Ja, det har jeg hørt om. Det verste er jo at _mange_ har blitt lurt på den måten!

*slår seg på pannen*

Gjest Persille
Skrevet

Høres ut som noe lureri!

Hva??

Heter du ikke morsan i virkeligheten? Holder du oss for narr?!

:)

Skrevet

Jeg vant visst også en dvd spiller. Kom på 2 plass i et lotteri for noe slankegreier. Samme som deg kanskje?

Skrevet

Jeg vant visst også en dvd spiller. Kom på 2 plass i et lotteri for noe slankegreier. Samme som deg kanskje?

ja, akkurat det samme.. herre min.. sendte mail til firma å ba de forklare jeg..

Skrevet

Jeg fikk også mail om at jeg har vunnet i dag. Det står navn på andre vinnere, ikke mailadresse. De andre har alle vanlige navn som det finnes hundrevis av.

Frakt for premien er 243 kr. Kjøper vi slankepiller slipper vi frakt. En - 1 - pille koster 348 kr. Vi går ned 3 kg pr pille! Fort gjort å bli superslank!

Er noen så dumme at de tror på dette?

Skrevet

herre min.. det hørtes jo helt sykt ut. hehe, den var ganske klar iallefall:)

selv om det står flere vinnere så trenger det ikke være no lureri, det er jo bare cc mn selvsagt d er lov å være skeptisk.

pass på at du ikke lar andre maile deg enn de som står i adresseboken din så slipper du sånt tull.alle andre mailer blir deleted og borte nåe du stenger a mail.

Skrevet

Jeg har også fått en slik mail. Fra Prolarin slanking,sikkert det samme som du.

Har vært veldig velstående om alle disse rare mailene jeg har fått gjennom årene hadde vært sanne.

Vant over 100000 dollar en gang. Skulle bare gi dem visanummeret mitt slik at de fikk overført pengene :o)

Skrevet

Hva??

Heter du ikke morsan i virkeligheten? Holder du oss for narr?!

:)

Jeg er en skikkelig lure-morsan!! ;-)

Skrevet

Jeg har også fått en slik mail. Fra Prolarin slanking,sikkert det samme som du.

Har vært veldig velstående om alle disse rare mailene jeg har fått gjennom årene hadde vært sanne.

Vant over 100000 dollar en gang. Skulle bare gi dem visanummeret mitt slik at de fikk overført pengene :o)

Ja, akkurat det samme.. har de lov til det der? Blir så provosert av sånne ting.. sendte de en mail igår, men har ikke fått svar!

Jeg blir litt full av en viss en jeg, hadde vært gøy å lage litt h.....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...