Gå til innhold

Trenger støtte.

Anbefalte innlegg

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Var hos legen i dag, urovekkende dårlig lungekapasitet, skal til røntgen kl 8 i morgen tidlig, se etter svults.

Er jeg heldig så er det "bare" astma. Men jeg er så redd for jeg ser jo at en del av symptomene stemmer på kreft. har nesen ingen av symptomene på astma i forhold.

Går som i ørske, føler det som om både lungene og hode skal sprenge, er helt i sjokk tror jeg.

Og så de hærlige små ungene mine da.

Hvordan skal jeg komme meg gjennom timene til i morgen uten sammenbrudd, hvordan skal jeg klare morgendagen.

Kan dere være så snill å tenke på meg kl 8 og be om at de ikke finner noen flekker på bildene mine, vær så snill, føler virkelig at jeg trenger hjelp utenfra nå

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gimmick

3

• Gyda

3

• Hønemoren

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff, det var ikke koselig å lese!!

krysser alle lemmer i hele kroppen for at alt er bra!! Skal tenke på deg imorgen!

Stooor klem!!

Skrevet

Huff, det var ikke koselig å lese!!

krysser alle lemmer i hele kroppen for at alt er bra!! Skal tenke på deg imorgen!

Stooor klem!!

Tusen takk, det er så ubeskrivelig forferdelig.

Plutselig så falt smerten jeg hadde i mellomgulvet som strålte bak i lungene på plass, og pusteproblemene, slitenheten.

Gud, nå er det nesten himmelriket å få beskjed om at en har astma.

Jeg gruer meg så fælt, vanskelig å være normal i huset i dag, barna med leksene, telefoner som ringer.

Tusen takk, trenger all god makt som mulig er å få i morgen

Skrevet

Jeg lover å tenke på deg, uff, det der hørtes ikke noe hyggelig ut.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Jeg lover å tenke på deg, uff, det der hørtes ikke noe hyggelig ut.

Takk, trenger all mulig positiv energi i morgen, og i timene frem til da

har så vondt akkurat nå at jeg føler jeg skal sprekke

Skrevet

Takk, trenger all mulig positiv energi i morgen, og i timene frem til da

har så vondt akkurat nå at jeg føler jeg skal sprekke

Jeg kan nesten forestille meg hvordan du har det. Vi hadde en runde med faren min for noen år siden, det tok 8 uker før han fikk negativt svar men han sov jo knapt om natta.

Så jeg ønsker det alt godt og masse krefter til å ta det som kommer framover.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tusen takk, det er så ubeskrivelig forferdelig.

Plutselig så falt smerten jeg hadde i mellomgulvet som strålte bak i lungene på plass, og pusteproblemene, slitenheten.

Gud, nå er det nesten himmelriket å få beskjed om at en har astma.

Jeg gruer meg så fælt, vanskelig å være normal i huset i dag, barna med leksene, telefoner som ringer.

Tusen takk, trenger all god makt som mulig er å få i morgen

Krysser fingrene for deg i morgen jeg også.

Synes jeg kan kjenne redselen din nå.

Hvor lenge har du følt deg sliten da?

Skrevet

ja jeg skal tenke på deg, og håper at du kommer igjennom morgendagen. og håper det beste for deg.

mvh

Skrevet

Røyker du?

Ja, det var jo litt av et spørsmål å komme med..

Skrevet

Røyker du?

Det er da vel det minst relevante spørsmålet å stille her og nå!

Gjest Smokeys
Skrevet

Ja, det var jo litt av et spørsmål å komme med..

*blås*

Skrevet

Uff, dette hørtes vondt ut!

Krysser fingrene og tenker harde godtanker til deg!

Skrevet

*blås*

Skjønner at du gjør det for å provosere.. Patetisk!

Gjest Smokeys
Skrevet

Skjønner at du gjør det for å provosere.. Patetisk!

Jeg *blåser* i hva du synes.

Røyking er en av de vanligste årsaker til at man får problemer med luftveiene så spørsmålet var ganske relevant synes jeg.

For hennes del håper jeg det bare er "astma".

Skrevet

Det er vondt å gå slik å vente. Selv om slike negative tanker overskygger det meste, _kan_ det være litt hjelp (om du greier) å tenke på at det ikke hjelper å ta sorgene på forskudd.

En annen ting er at det som oftest ikke er så ille som man tenker seg det - prøv å trøste deg med det.

Ellers ønsker jeg deg lykke til med morgendagen kl 8, og satser på at resultatet ikke er så ille som du frykter.

Jeg skal i alle fall tenke på deg.

Skrevet

Har du surfet nettet og funnet "masse" som tyder på lungekreft?

"Sukk, det er det som er problemet", som tannlegen min sa da jeg gjorde akkurat det samme. jeg hadde noen underligheter i munnhulen, og etter litt surfing var jeg overbevist om at jeg hadde munnkreft.

I stedet var det noe helt banalt som ble fikset i løpet av noen dager med påføring av krem.

Jeg skjønner godt hvordan du har det, og krysser fingrene for at alt er helt normalt.

Forøvrig, mitt lungevolum ligger også godt under normalen, men noen flekker har de aldri funnet.

Skrevet

Sender deg en god og varm klem i alle fall. *Klem*

Skrevet

Uff, skjønner du er redd... Men det er likevel lurt å prøve å ikke ta bekymringene på forskudd.

Uansett skal jeg krysse alle fingre og tær for deg :)

Skrevet

Jeg håper alt går mye bedre enn det du frykter!

Skal tenke på deg i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...