Gå til innhold

Gi opp å ta førerkortet? Har lyst, ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere vet, driver jeg nå og skal ta førerkortet for bil.

I dag var jeg på landeveiskjøring og det gikk helt forj*'"¤¤ ille. Jeg har såååå lyst til å gi møkka i hele kortet.

Men - herlighet, jeg er snart ferdig med å kjøre opp, så jeg kan da vel ikke gi opp nå?! Da hadde jeg ergret meg grønn i ettertid.

Om ei ukes tid skal jeg ta kjøretesten. Teorien og det obligatoriske er jeg ferdig med.

Er det noen som har noe godt råd for å kunne holde STØDIG KURS?! Jeg vingler som en fyllik på veien, og det var det som var det store ankepunktet kjørelæreren hadde på meg.(Unnskyld store bokstaver, men jeg er så f-r-y-k-t-e-l-i-g frustrert!

Uff, dette ble langt og sutrete... Men nå trenger jeg råd og støtte, altså!

*ergelig på meg selv, bilen, veien, kjørelæreren og det meste annet*

Skrevet

Forresten føles tilværelsen allerede lystere. Jeg fikk tømt ut gørra her, og det var godt!

*litt bedre humør nå*

Skrevet

Husker jeg også følte det sånn når jeg drev med kjøreopplæring. Men jeg fikk lappen til slutt da :D

Lykke til!

Skrevet

Husker jeg også følte det sånn når jeg drev med kjøreopplæring. Men jeg fikk lappen til slutt da :D

Lykke til!

Tusen takk!

Skrevet

Ikke gi deg, dette klarer du!

Hvis du fokuserer langt fram med blikket mens du kjører, skulle det være lettere å holde stø kurs.

Gjest bare en
Skrevet

Kjørelæreren skal kunne gi deg gode tips på hvordan holde stø kurs på bilen. Som noen andre sier så er det å se langt fram et godt hjelpemiddel.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du er nok bare nervøs. Skal se dette går bra. Lukeparkering var min store skrekk. Det gikk ille på førerprøven, da jeg skulle lukeparkere. Jeg svettet og styrte noe helt forferdelig.Men jeg besto.

På teoriprøven fikk jeg 3 feil.Jeg var så negativ og innstilt oppi hodet på å stryke at da jeg så 3-tallet var jeg først sikker på at det sto 13;o)

Nå har jeg kjørt uten skader i 21 år;)

Men å lukeparkere har jeg fremdeles problemer med. Jeg vet jeg skal dreie 45 grader og alt det der, men jeg får det ikke ordentlig til.

Jeg svetter fremdeles hver gang jeg skal lukeparkere.

Men det er også det eneste. Jeg har ingen problemer med å kjøre i Oslo sentrum, enda jeg aldri trodde at jeg skulle greie det noen gang. Jeg kjørte nemlig opp i en liten by.

Lykke til da! Dette klarer du.

Gjest fikk lappen i sommer
Skrevet

Jeg ville gi opp flere ganger; jeg fikk førerkortet for ikke så lenge siden. MEN så holdt jeg ut.... Etter de store tingene hadde jeg mange kjøretimer. Jeg følte jeg aldri ble ferdig... Så ikke gi opp. Se langt fram når du kjører; ikke se på alt annet. Du må følge med på alt, men når du møter en bil så ikke se på den (da kjører du kanskje for nær den). Lykke til.

Skrevet

Har du noen du kan øve med privat? Tror det hadde hjulpet med bare mer øving, øving og øving. Hadde du hatt mulighet til å kjøre f.eks 5 timer privat den neste uka så hadde det garantert hjulpet masse.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Dette klarer du helt fint! Øvelse gjør mester, vet du ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...