Gå til innhold

Hvilken sang er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang på radioen for litt siden, de sang noe sånt som "Fly like a butterfly", eller "what it would be like to fly like a butterfly".

har søkt på Fly like a butterfly, men får bare opp andre og feil sanger.

Noen som vet hvilken sang det er? En mann som synger, litt fengende i rytmen eller melodien, men ikke sånn rocka.

Skrevet

Er du opptatt av butterfly nå igjen!!! *hi hi*

Skrevet

Er du opptatt av butterfly nå igjen!!! *hi hi*

*himle*

;-p

hare1365380455
Skrevet

Se om du finner den på vg-lista eller på spill-lister til radiokanaler.

Skrevet

Se om du finner den på vg-lista eller på spill-lister til radiokanaler.

leter og leter men finner ikke. :(

Kanskje jeg hører den igjen på radioen imorgen...*håpe*

:-D

Skrevet

Big Bang - fly like a butterfly, sting like a bee

Eller nåkka slekt.

hare1365380455
Skrevet

leter og leter men finner ikke. :(

Kanskje jeg hører den igjen på radioen imorgen...*håpe*

:-D

Hvilken kanal hørte du den på? Har de ikke en liste på nettet over sangene de spiller? Husk klokkeslettet neste gang du hører den, så kan du prøve å finne ut hvilken sang de spilte da. Jeg hørte på mpetre (?) en dag, og da sa programlederen at det var enkelt å finne ut hva sangen het om du fikk med deg når sangen ble spilt...

Skrevet

Big Bang - fly like a butterfly, sting like a bee

Eller nåkka slekt.

Den er det nok, ja.

Nå må jeg bare lete opp et sted hvor jeg kan laste den ned... ;)

har ikke funnet den noe sted ennå, men kvelden er lang... :)

Skrevet

Hvilken kanal hørte du den på? Har de ikke en liste på nettet over sangene de spiller? Husk klokkeslettet neste gang du hører den, så kan du prøve å finne ut hvilken sang de spilte da. Jeg hørte på mpetre (?) en dag, og da sa programlederen at det var enkelt å finne ut hva sangen het om du fikk med deg når sangen ble spilt...

Det var p4. Tror jeg. Eller var det Radio1 tro? hm, husker ihvertfall klokkeslettet.

Har ikke funnet noe på p4 ennå, men skal lete på Radio1 etter at jeg har lagt snuppa. :)

hare1365380455
Skrevet

Det var p4. Tror jeg. Eller var det Radio1 tro? hm, husker ihvertfall klokkeslettet.

Har ikke funnet noe på p4 ennå, men skal lete på Radio1 etter at jeg har lagt snuppa. :)

Hvordan gikk jakten på sangen?

Skrevet

Hvordan gikk jakten på sangen?

Ingen resultater ennå, dessverre. :(

Men - jeg gir ikke opp!

;)

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke "you're my butterfly" Crazy town?

Skrevet

Det er ikke "you're my butterfly" Crazy town?

Nei,den fant jeg der jeg laster ned sanger, men da jeg hørte den var det ikke den.

Tror det er den Åsemor sier, med BigBang.

Må bare finne den ;)

Skrevet

Saturn Freeway, med Big Bang kanskje?

"Fly like a butterfly, sting like a bie."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...