Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Edderkopp

Hei

Jeg er en (ifølge gjennomsnittet) godt utrustet mann, men har visse problemer med forhuden (og jeg har aldri hørt om noe slikt før). Jeg har akkurat lagt bak meg et veldig langt forhold med fast partner og må begynne å søke på markedet igjen, selvfølgelig ikke uten krøll.

Har sett noen p-filmer og legger merke til at forhuden til mannen nesten utelukkende legger seg langt nedenfor hodet.

Hos meg er det, i erigert tilstand, tydeligvis for trangt til å trekke forhuden så langt tilbake. Må liksom lirke og presse forhuden bak hodet og får den ikke så mye lenger bak (når den er erigert), mens den sklir framover igjen nesten med en gang. I slapp tilstand er det ikke noe problem, så rensligheten er det ikke noe å si på.

Det har heller ikke vært noe dilemma i forholdet, iom at vi var sammen så lenge at vi ikke brukte kondom. For det er kondomen som er problemet (uten kondom merket jeg aldri noe til dette problemet). Når jeg trekker forhuden bakover og trer på kondomet, så har det seg slik at forhuden "presser" kondomet opp igjen, noe som gjør at det nærmest sklir noe av og samler seg som en pose foran. Skal det være slikt? Hva bør jeg gjøre?

Siden jeg ikke får kondomet skikkelig på, er jeg noe passiv når det gjelder å kontakte damer for øyeblikket.

Undrende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196188-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...