silo Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Men min gode espressokoker er blitt så stygg, fra å være blank og skinnende er den nå matt, trist og litt gusten...oh kloke hoder, har dere gode tips for å få frem glansen? Håpefull og ydmyk hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Er det metallet som er blitt stygt? Isåfall glanser du det finfint opp igjen med Jif skurekrem. Det har jeg gjort med alt mulig, også vaffeljern osv. Blir så blankt at man kan speile seg i det etterpå 0 Siter
silo Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Er det metallet som er blitt stygt? Isåfall glanser du det finfint opp igjen med Jif skurekrem. Det har jeg gjort med alt mulig, også vaffeljern osv. Blir så blankt at man kan speile seg i det etterpå Tusen takk for tipset! Nå har jeg pusset med Jif og Svint og det ble veldig blankt og fint! He he at jeg ikke har tenkt på det før... 0 Siter
amber sun Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Tusen takk for tipset! Nå har jeg pusset med Jif og Svint og det ble veldig blankt og fint! He he at jeg ikke har tenkt på det før... Så bra! Hilsen bl.a. vaskedame, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.