Gå til innhold

Tips til spisested i Oslo sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk ikke an å bestille bord der, ikke nødvendig sa dem da vi ringte.Vi var 15 stykker og det tok en time og finne plass til oss da vi kom og det tok en evighet å få maten. Ikke så blide og hjelpsomme med å finne bord til alle 15 heller, vi kunne sitte ved 3 bord sa dem,men da er jo litt av gleden borte når vi var en gjeng.

Maten var god da den først kom, servitøren knuste et ølglass for oss og tilbød ikke nytt, det måtte vi be om.

Likte meg godt i omgivelsene så gir absolutt stedet en ny sjanse jeg da..!

Jeg spiste der i går, og var veldig fornøyd. God mat, god service og fine omgivelser. Kommer garantert tilbake :-)

Skrevet

Det gikk ikke an å bestille bord der, ikke nødvendig sa dem da vi ringte.Vi var 15 stykker og det tok en time og finne plass til oss da vi kom og det tok en evighet å få maten. Ikke så blide og hjelpsomme med å finne bord til alle 15 heller, vi kunne sitte ved 3 bord sa dem,men da er jo litt av gleden borte når vi var en gjeng.

Maten var god da den først kom, servitøren knuste et ølglass for oss og tilbød ikke nytt, det måtte vi be om.

Likte meg godt i omgivelsene så gir absolutt stedet en ny sjanse jeg da..!

Det eneste jeg har å utsette på stedet var at det ikke var servering ute men man måtte bestille i baren. Dessuten var det en høy terskel for å komme ut og inn av uteserveringen men det var i hvert fall mulig å komme dit. Det var rampe inn og skikkelig hctoalett. De flyttet blomsten som sto midt i rampa uten å mukke og uten å være sure. Det er mer enn man kan si om de fleste utesteder i Oslo :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Regner du Big Horn som en dyr og fin restaurant?

Må le...

Big Horn er grisedyr i forhold til hva du får. Ikke fin, men dyr.

Sammenlign biffprisen der med biffprisen på en langt finere restaurant med sykt mye bedre biff, og du vil bli overrasket over hvor dyr McDonalds-biffen på Big Horn er.

Skrevet

[quote name=kjempegodt :o)' timestamp='1125385216' post='2731058]

Dra på Fridays du å kjøp deg en skikkelig Spareribs, mmmmmmmmmmm !!!

Friday's er ikke akkurat den billigste sjappa i byen, selvom Daqurien der er til å dø for :)

Skrevet

Cafe Habibi, knallgod mat til en rimelig penge. På linken under har du all info du trenger. Og der kan du finne ut av de fleste spisesteder i byen.

http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1120.lasso

Ellers har Mucho Mas på Grünerløkka meget god meksikansk mat og billig.

http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1549.lasso

http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1120.lasso

Det ble mye rot i innlegget over, men du finner vel ut av det håper jeg.

Gjest brombrom
Skrevet

Big Horn er grisedyr i forhold til hva du får. Ikke fin, men dyr.

Sammenlign biffprisen der med biffprisen på en langt finere restaurant med sykt mye bedre biff, og du vil bli overrasket over hvor dyr McDonalds-biffen på Big Horn er.

Skjønner egntlig ikke hvorfor folk skal dytte digre og dyre biffer ner i magan, når man kan spise billig og utrolig godt på indiske og kinesiske restauranter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skjønner egntlig ikke hvorfor folk skal dytte digre og dyre biffer ner i magan, når man kan spise billig og utrolig godt på indiske og kinesiske restauranter.

Jeg gidder heller ikke kjøpe biff på restaurant. Jeg lager både biffen og tilbehøret bedre selv.

Men kinesiske restauranter har jeg ikke noe sansen for. De er kjedelige.

Skrevet

Jeg gidder heller ikke kjøpe biff på restaurant. Jeg lager både biffen og tilbehøret bedre selv.

Men kinesiske restauranter har jeg ikke noe sansen for. De er kjedelige.

Jo, men det er da koselig å spise ute iblant også da, særlig når det er fruen i huset som stort sett alltid lager maten.

En bonuskamp en lørdag ettermiddag på Amfi'n med påfølgende middag på by'n, da er det virkelig "helaften" for min del :-)

Gikk bedre med F/A i Manglerudhallen enn hjemmekampen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men det er da koselig å spise ute iblant også da, særlig når det er fruen i huset som stort sett alltid lager maten.

En bonuskamp en lørdag ettermiddag på Amfi'n med påfølgende middag på by'n, da er det virkelig "helaften" for min del :-)

Gikk bedre med F/A i Manglerudhallen enn hjemmekampen.

Ja, jeg spiser ute stadig vekk. Det har blitt en av de tingene jeg verdsetter høyest. Tar heller en bedre middag ute enn en fyllekule på byen.

Begynner visst å bli gammel. :)

Men akkurat biff bestiller jeg ikke så ofte, rett og slett fordi jeg lager både den og tilbehøret bedre selv.

Dessuten er det utrolig artig å prøve retter jeg ellers aldri spiser.

I det siste har det dog blitt mye sushi. Det blir bare bedre og bedre og bedre. :)

Jupp, slo MS, men det er for tidlig å si noe. Var ikke akkurat en veldig underholdende kamp. Men de har jo bare vært 2 uker på is.

Skrevet

Ja, jeg spiser ute stadig vekk. Det har blitt en av de tingene jeg verdsetter høyest. Tar heller en bedre middag ute enn en fyllekule på byen.

Begynner visst å bli gammel. :)

Men akkurat biff bestiller jeg ikke så ofte, rett og slett fordi jeg lager både den og tilbehøret bedre selv.

Dessuten er det utrolig artig å prøve retter jeg ellers aldri spiser.

I det siste har det dog blitt mye sushi. Det blir bare bedre og bedre og bedre. :)

Jupp, slo MS, men det er for tidlig å si noe. Var ikke akkurat en veldig underholdende kamp. Men de har jo bare vært 2 uker på is.

Klart det er fint å prøve litt forskjellig når man er ute og spiser, noe man ikke akkurat lager hjemme. Enig i det, biff kan vi lage hjemme.

Ja, er tidlig i sesongen enda, vanskelig å si hvor lagene ligger. Ikke er vel mannskapet ferdig enda heller. For min del synes jeg det er koselig at M/S er tilbake i eliteserien jeg da. Ble slått mye av VIF, som hadde med mange juniorer så spørs hvordan dem klarer seg framover.

Skrevet

Hmmm husker ikke hva det heter men ligger nesten nederst i karl Johansgate (visa vi Sahras telt) het er ett eller annet med 45. her får du masse småretter mv til rundt 50 kroner. litt harry sted med røde vegger osv men vi går hit ofte for det er ok service og god mat der. Går der særlig rett før lønningsdag.

Brasserie 45 heter det:) Veldig god mat:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...