Gjest sara henriette Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Jeg har brukt briller helt siden jeg var liten, og har nå begynt å vurdere om jeg skal ta øyelaseroperasjon. Men jeg vet ikke om jeg kan det. Jeg er langsynt og har skjeve hornhinner. Jeg har ikke samsyn på øynene. Da jeg var liten var jeg skjeløyd, men det ble nesten helt bra etter en operasjon. Er øyelaseroperasjon-prosjektet mitt dødtfødt? Noen som vet hvem som ikke kan ta slike operasjoner? 0 Siter
Gjest ring og spør Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du kan ringe og spørre, evt. få time for samtale. 0 Siter
Gjest må til vurdering først Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du må til vurdering hos en spesialist før noen kan si at du kan ta operasjonen. En bekjent var til vurdering en uke, neste uke lå han på operasjonsbordet ). Da han var på kontroll ca en måneds tid etter operasjonen fikk han beskjed om at nå kunne han søke på jobb som jagerfly-pilot ). Han ble operert i Larvik. Han ble tipset om dette sykehuset av en bekjent som er lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.