Gjest isa1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du har sikkert lest mitt innlegg over, vil jeg tro. Hva tror du om denne "miksen" som min eks bruker: I " bunnen" hver dag: 20 mg Cipralex ispedd litt Ginseng, Rosenrot osv. Så hasj på topppen av dette, ofte. (regner med daglig etter jobb og hele helgen). Hvis han skal ut på byen en tur, så drikker han seg god og full. Og da blir det ofte amfetamin/kokain og gjerne noen piller som han ikke vet hva er. Som han kjøper på gata. Dette skjer vel ikke hver uke, men ofte nok... Han er 39 år, og alt dette har dukket opp i løpet av de 2 siste årene. Før nøyde han seg med å drikke seg full innimellom, og noen få ganger i løpet av de 5 årene vi bodde sammen brukte han hasj, og var ærlig om det. Jeg har skjønt at det ikke er noe jeg får gjort i denne sammenhengen, men det er rimelig vanskelig å forholde seg til allikevel. Så jeg burde jo la det være... Slitsomt med rusmisbrukere. Det er helt sikkert:-( 39 år? enten er han fryktelig barnslig eller så trenger han å ruse seg masse for å komme seg gjennom dagen. uansett tilfelle så er det godt han er en eks.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196214-har-det-helt-grusomt/page/2/#findComment-1386747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isa1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg må spørre hva betyr 'oppkvikkende'? Snakker vi amfetamin her da? og hvordan kan jeg gjenkjenne dette? Hvordan ser stoffet ut? Jeg begynner å bli ganske desperat egentlig, har vurdert å teste gutten, siden han ikke vil innrømme og si noenting selv. Men så kan jeg jo ikke vite helt sikkert.... Takker for svar. du kan vel forsåvidt ikke sjekke noe. og hva hjelper egentlig det? han kommer alrdi slutte for hverken din eller andres skyld uansett.....det er det ene løftet de alltid klarer å holde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/196214-har-det-helt-grusomt/page/2/#findComment-1386751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.