Gjest reality titter Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 jeg har vært på ferie og har ikke fått sett på tv.. Nå er jeg supernysgjerrig på hvordan det har gått i Ungkaren på Tv Norge?? hvilke to jenter er igjen til slutt??? Please.. 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Krisily og Sarah B WOW - hvordan tok hun andre Sarah det da hun ble dumpet??? det skulle jeg likt å ha sett... 0 Siter
Gjest så at hun ble vraka Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 WOW - hvordan tok hun andre Sarah det da hun ble dumpet??? det skulle jeg likt å ha sett... Hun mente at hun rett og slett var FOR pen!! Da blir alle misunnelig og usikre og behandler henne dårlig. Enda hun jo har en egen spesielll aura idet hun kommer inn i et rom - ja man kan faktisk si at hun er en diva! *pjuk* 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hun mente at hun rett og slett var FOR pen!! Da blir alle misunnelig og usikre og behandler henne dårlig. Enda hun jo har en egen spesielll aura idet hun kommer inn i et rom - ja man kan faktisk si at hun er en diva! *pjuk* akkurat samme oppfatning som meg... Snakker om at hun eier rommet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.