Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det jo alltid noen som vet noe.

Er det noen som husker reklamen for Ferrero Rocher som var på TV for mange år siden, musikken de spiller i bakgrunnen er så nydelig, skulle gjerne visst hva det er og eventuelt hvor jeg kan få tak i den. Har et lite klipp, men skulle gjerne hatt hele.

Skrevet

Gjør deg så lekker du kan og send med bilde fra Norge hvor du spiser den lille runde kaloribomben. :-). Smatt. Kanskje du får hele plata?

http://www.ferrerousa.com/contactfull.htm

Jepp....det var lurt, skal prøve, må bare finne ut hvor selvutløserknappen på kameraet er..... ;o)

Skrevet

Få høre det lille klippet, da, så kanskje det sier noe.. ;)

Gjest pustisivet
Skrevet

Jepp....det var lurt, skal prøve, må bare finne ut hvor selvutløserknappen på kameraet er..... ;o)

Aha! Singel?

Disse svære selskapene er ganske svake for sjarm og initiativ, det sitter folk der som selv sikkert er stolte av produktet og føler slikt fortjener en påskjønnelse.

Jeg har selv sendt produkter, ting og tang til kunder som kommer med ideer og utspill, og fikk et budsjett som skulle brukes til det.

Flere som kom md ideer og hadde iført seg eller gjort noe orginalt med produktene fikk påskjønnelser.

Skrevet

Aha! Singel?

Disse svære selskapene er ganske svake for sjarm og initiativ, det sitter folk der som selv sikkert er stolte av produktet og føler slikt fortjener en påskjønnelse.

Jeg har selv sendt produkter, ting og tang til kunder som kommer med ideer og utspill, og fikk et budsjett som skulle brukes til det.

Flere som kom md ideer og hadde iført seg eller gjort noe orginalt med produktene fikk påskjønnelser.

nei jeg er ikke singel, syns bare den musikken er veldig fin, og skulle likt å visst hva det er...

Dessuten.....det med bilde var en spøk....!

Gjest pustisivet
Skrevet

nei jeg er ikke singel, syns bare den musikken er veldig fin, og skulle likt å visst hva det er...

Dessuten.....det med bilde var en spøk....!

En jeg kjenner kledde seg ut som ostepop til en revy, det skulle være banan egentlig først, men banan ble for vanskelig å lege. Noen sendte bilde til KIMS eller hvem det var og han fikk en hel liten kartong med ostepop! Han liker ikke osteopop en gang.

Skrevet

En jeg kjenner kledde seg ut som ostepop til en revy, det skulle være banan egentlig først, men banan ble for vanskelig å lege. Noen sendte bilde til KIMS eller hvem det var og han fikk en hel liten kartong med ostepop! Han liker ikke osteopop en gang.

Hehe....kanskje jeg skal begynne å kle meg ut som ting og ta bilde for så å sende det til rette vedkommende, kan jo begynne med å kle meg ut som en Porche?

Gjest mushimulle
Skrevet

Hehe....kanskje jeg skal begynne å kle meg ut som ting og ta bilde for så å sende det til rette vedkommende, kan jo begynne med å kle meg ut som en Porche?

Kle deg ut som en ståpikk og send den til KrF.

Skrevet

Kle deg ut som en ståpikk og send den til KrF.

Og hva godt skulle det gi meg? Tror jeg holder meg unna KrF, kler meg heller ut som en Porche jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...