Gå til innhold

Noe å kose dere med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 0 poeng og er helt normal......og jeg som trodde jeg var litt smågal :o)

Skrevet

0 poeng, jeg er helt normal. Det var da litt kjedelig, da :(

Skrevet

0 poeng, jeg er helt normal. Det var da litt kjedelig, da :(

Spørs litt på hvaslags humør man er i når man svarer. Jeg var litt fandenivoldsk, og valgte noen ganger de 'morsomme' svarene! Fikk mellom o og 4 poeng, husker ikke. Ikke gal, ikke normal ;)) *hihi*

Skrevet

Nå prøvde jeg igjen. Nektet min mor å komme på besøk, Inviterte Vidar Lønn Arnesen på middag (da må jeg jo være gal) og kjøper kinamat til hele Afrika. Det gav meg 3 poeng, så nå er jeg hverken gal eller normal. Det hjalp litt :)

Skrevet

Nå prøvde jeg igjen. Nektet min mor å komme på besøk, Inviterte Vidar Lønn Arnesen på middag (da må jeg jo være gal) og kjøper kinamat til hele Afrika. Det gav meg 3 poeng, så nå er jeg hverken gal eller normal. Det hjalp litt :)

Ja det høres litt kulere ut, absolutt! Verken gal eller normal. Passe blanding ;)

Bortsett fra at du inviterte Vida L-Ø.

Skrevet

Fasken, i dag fikk jeg bare 1 poeng. Iggår fikk jeg 4 :(

Skrevet

0 poeng og helt normal.

Huff, du er vel ordentlig småbarnsmor eller noe slikt, men ta det med ro, personligheten kommer bedre frem igejn om noen år skal du se....

*ert*

Skrevet

Jeg fikk også 0 poeng og helt normal.

Og jeg som trodde jeg var litt smågal ;-p

(skylder på de teite svarmulighetene, hehe)

hare1365380455
Skrevet

Huff, du er vel ordentlig småbarnsmor eller noe slikt, men ta det med ro, personligheten kommer bedre frem igejn om noen år skal du se....

*ert*

Vel, så er jeg normal.. men ikke kjedelig håper jeg!;)

Skrevet

Fasken, i dag fikk jeg bare 1 poeng. Iggår fikk jeg 4 :(

Ha! Da er jeg galere enn deg!

Men jeg må innrømme at det satt langt inne å invitere Vidar Lønn Arnesen, men hva gjør man ikke for litt galskap?

Skrevet

Vel, så er jeg normal.. men ikke kjedelig håper jeg!;)

Sikkert ikke!

Skrevet

Ha! Da er jeg galere enn deg!

Men jeg må innrømme at det satt langt inne å invitere Vidar Lønn Arnesen, men hva gjør man ikke for litt galskap?

Jammen i går var jeg galere enn deg, såhhh! Dessuten, var den ikke litt billigkjøpt, den med VLØ?

Skrevet

Jammen i går var jeg galere enn deg, såhhh! Dessuten, var den ikke litt billigkjøpt, den med VLØ?

Det er alltid siste forsøk som teller! *Erter*

Jeg må nok innrømme at den med VLØ var litt enkel, så jeg prøvde igjen. Fortsatt 3 poeng! *S*

Hva var det som ga utslag nå montro? Nå tok jeg "Hvorfor akkurat hos meg på VLA" og det må da være helt normalt??? At jeg setter sammen igjen en sigarett med tankekraft (jeg som er ikkerøyker) eller at høyesterettsjustitiarius er en mann med hatt?

Skrevet

Det er alltid siste forsøk som teller! *Erter*

Jeg må nok innrømme at den med VLØ var litt enkel, så jeg prøvde igjen. Fortsatt 3 poeng! *S*

Hva var det som ga utslag nå montro? Nå tok jeg "Hvorfor akkurat hos meg på VLA" og det må da være helt normalt??? At jeg setter sammen igjen en sigarett med tankekraft (jeg som er ikkerøyker) eller at høyesterettsjustitiarius er en mann med hatt?

Den med tankekraften hadde jeg på første forsøk.. Og så sa jeg noen rare lyder på ca. første sprørsmål... Bl.a.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...