Gå til innhold

Unger altså!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

(Har muligens et lite innslag av PMS idag)

Av og til blir jeg altå så eitrande sinna!!

Altså, mine egne barn er store, men jeg har endel venninner som har små unger. Og så kommer de på besøk da - og tar med krapyla sine!! Og løfter ikke på rævva for å passe på disse unga sine!

Nå på søndag var jeg ekstremt eksemplarisk husmor (sjeldent det skjer) og vaska vinduer på stua og kjøkkenet. Sto og beundra resultatet leeeenge, DI blanke vindua :)

Så i går kom en venninne innom med sin sønn på 5 år, og mens jeg var ute på kjøkkenet og laget til kaffe hadde altså den f*** ungen klissa ut et stort vindu (nederst da) i stua. Mora satt og bladde i et ukeblad og fulgte (SOM VANLIG) ikke med.

Jeg haaater unger!! Det vet da vel alle mine venninner, men likevel MÅ de altså drasse ungene med til meg! Jeg liker å ha det ryddig, men etter et slik besøk råder jo det komplette kaos i huset!

Er nok ekstra irritert i dag, men jeg mener faktisk at man bør ikke ta med ungene til folk som har sagt fra om at de ikke liker unger og helst ikke vil ha noen slike små udyr på besøk! Altså - det kunne da ikke falle meg inn å ta med bikkja til noen som ikke liker dyr/er allergisk!

Hvorfor tror folk at alle liker unger, og at deres unger er så søte og snille? Og er det ikke vanlig lenger å passe på at ungene ikke griser ut huset til de man er på besøk hos??

Det er liksom ikke "lov" å hate unger, mens bikkjer og katter og alt annet kan man få lov til å ikke like. GRRRR!!!!

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

12

• Dorthe

7

• Goldy79

7

• Copy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du har store barn, er det vel ikke så rart at venninnene dine ikke forstår at du hater småunger. Du har jo vært gjennom det selv og vet at småtasser tar litt plass.

Jeg tror du har rett i at du har PMS.

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om å ikke ha den beste dagen i dag hehe....

Irrtabel jeg også så det holder.....FAENS JOBB....

Men jeg forstår deg uansett sinnsykt godt. altså er en på besøk så må en jo kunne passe på de små "dryra" sine... Ikke super begeistra for barn jeg heller, hvertfall ikke i dag hehe...

PMS I`m dynamitt......

KLIKKER snart......

kakki1365380609
Skrevet

Selfølgelig må man passe på barna sine når man er på besøk og nå vet ikke jeg hva denne gutten brukte til å klisse til vinduet, men hadde jeg vært venninna di hadde jeg ikke kommet mer, med eller uten barn, enten du var pms eller ikke!

Forresten, kanskje hun betaler tilbake fra da dine krapyl var små og dere var på besøk hos henne?

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Hvis du har store barn, er det vel ikke så rart at venninnene dine ikke forstår at du hater småunger. Du har jo vært gjennom det selv og vet at småtasser tar litt plass.

Jeg tror du har rett i at du har PMS.

Er ikke bare PMS - jeg hater unger hver dag - hele året :)

Mine unger er som sagt store (16 og 18 år) og det "gikk greit" da de var små, men heller ikke da likte jeg (andres) unger!

Jeg har så lenge jeg kan huske mislikt småunger, ja jeg vil si at jeg haaater unger!!! Det er jo ikke lov til å si da, men...

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Selfølgelig må man passe på barna sine når man er på besøk og nå vet ikke jeg hva denne gutten brukte til å klisse til vinduet, men hadde jeg vært venninna di hadde jeg ikke kommet mer, med eller uten barn, enten du var pms eller ikke!

Forresten, kanskje hun betaler tilbake fra da dine krapyl var små og dere var på besøk hos henne?

Nix! Jeg passa på at ungene mine ikke gjorde galt hos andre, fordi jeg selv ikke liker unger (også på den tiden)

Syns det er kjempekoselig at venninnene mine (og andre voksen for den saks skyld) kommer på besøk - men skjønner ikke at de må drasse disse unga sine med.

Skrevet

Det er vel heller foreldrene du bør bli irritert på, som ikke kan passe på ungene sine.

_Selvfølgelig_ skal foreldrene passe på ungene sine når de er på besøk hos andre, så de ikke griser til, roter eller bråker alt for mye.

Jeg hadde også blitt irritert hvis ungene til venninnene mine hadde griset til huset vårt, fordi hun leste ukeblad og ikke passet på.

Skrevet

Nå har alle mine venninner små unger bare jeg som har liten men jeg har aldri tatt ham med på venninnebesøk nettopp av den grunn at de ikke har små unger sjøl og ikke liker at jeg tar han med.

Neste gang ber du dem uten unger :o)

Skrevet

Mine unger er som sagt store (16 og 18 år) og det "gikk greit" da de var små, men heller ikke da likte jeg (andres) unger!

Jeg har så lenge jeg kan huske mislikt småunger, ja jeg vil si at jeg haaater unger!!! Det er jo ikke lov til å si da, men...

Joda, det er lov å si. Jeg liker stort sett bare mine egne jeg.

Gjest ring til doktoren
Skrevet

Du haaater unger? Jeg kan godt haaate folk som voldtar, mishandler, lemlester, torturer og dreper uskyldige mennesker og dyr. Jeg kan også haaate Hitler og bin Laden. Jeg kan til nøds også haaate tobakksindustrien.

Men å haaate små barn? Da er man rett og slett ikke helt frisk!

Tipper dette er et tulleinnlegg.

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Du haaater unger? Jeg kan godt haaate folk som voldtar, mishandler, lemlester, torturer og dreper uskyldige mennesker og dyr. Jeg kan også haaate Hitler og bin Laden. Jeg kan til nøds også haaate tobakksindustrien.

Det finns da massevis av folk som sier de hater hunder f.eks?? Jeg hater unger på samme måte!

Men altså - jeg MISLIKER unger noe inni granskauen!! Men jeg ELSKER hunder, katter, marsvin, voksne mennesker og faktisk flere andre ting! Skjønner??

Gjest *ikke slå*
Skrevet

Det finns da massevis av folk som sier de hater hunder f.eks?? Jeg hater unger på samme måte!

Men altså - jeg MISLIKER unger noe inni granskauen!! Men jeg ELSKER hunder, katter, marsvin, voksne mennesker og faktisk flere andre ting! Skjønner??

Synes du ikke det er litt rart å mislike unger så sterkt som du gjør? Barn er voksne mennesker "to be"...?!

Jeg skjønner at du kan irritere deg over unger som er uregjerlige og , men uforutsigbare, men å si at man haaater unger er nokså umodent. Sorry, men det synes jeg.

Skrevet

Nå har alle mine venninner små unger bare jeg som har liten men jeg har aldri tatt ham med på venninnebesøk nettopp av den grunn at de ikke har små unger sjøl og ikke liker at jeg tar han med.

Neste gang ber du dem uten unger :o)

Store unger selvfølgelig

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Synes du ikke det er litt rart å mislike unger så sterkt som du gjør? Barn er voksne mennesker "to be"...?!

Jeg skjønner at du kan irritere deg over unger som er uregjerlige og , men uforutsigbare, men å si at man haaater unger er nokså umodent. Sorry, men det synes jeg.

Hvorfor kan man ikke mislike unger på samme måte som f.eks katter?? For meg er det helt usannsynlig snålt at folk ikke liker katter for katter er jo helt nyyyydelige og jeg simpelthen ELSKER katter!

Men jeg sier jo ikke at folk er "umodne" selv om de ikke liker katter! Jeg godtar at vi er forskjellige!

Skrevet

heilt enig med deg i den meininga du la inn der. Trur ikkje den der dama er heilt frisk stakkars...

Skrevet

Nix! Jeg passa på at ungene mine ikke gjorde galt hos andre, fordi jeg selv ikke liker unger (også på den tiden)

Syns det er kjempekoselig at venninnene mine (og andre voksen for den saks skyld) kommer på besøk - men skjønner ikke at de må drasse disse unga sine med.

Nei, de kan jo bare låse de inne i et bur og la de bli hjemme...

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

heilt enig med deg i den meininga du la inn der. Trur ikkje den der dama er heilt frisk stakkars...

Ikke "helt frisk" fordi jeg ikke liker unger??

I mine øyne bør da hundehatere ikke være helt friske...f.eks...

HVORFOR er det ikke lov å mislike unger?

Skrevet

Du kan ikkje seie at du hatar ungar og brukar eit så fint ord som mislikar om dyr??? Er du frisk eller???

Skrevet

Hvorfor kan man ikke mislike unger på samme måte som f.eks katter?? For meg er det helt usannsynlig snålt at folk ikke liker katter for katter er jo helt nyyyydelige og jeg simpelthen ELSKER katter!

Men jeg sier jo ikke at folk er "umodne" selv om de ikke liker katter! Jeg godtar at vi er forskjellige!

Det er faktisk ein viss forskjell på mennesker å dyr...

Skrevet

Ikke "helt frisk" fordi jeg ikke liker unger??

I mine øyne bør da hundehatere ikke være helt friske...f.eks...

HVORFOR er det ikke lov å mislike unger?

Det er heilt greit å mislike ungar, men eg synes du brukar veldig sterkt ord når du seier at du hatar dei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...