Gå til innhold

Unger altså!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

"For noe sludder! Enkelte beholder faktisk både egen personlighet og dømmekraft selvom de får baby, og jeg vet jeg ville vært en av dem..;-) "

*Kremt*

En vakker dag kan det hende at du til og med synes babygulp, lukter søtt og og godt;)

Det er det slettes ikke sikkert hun vil! Selv om jeg har 2 barn har jeg alltid syns gulp er motbydelig!! Jeg brakk meg også hver eneste gang jeg skifta bæsjebleie på unga mine - HVER ENESTE GANG!!!

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

12

• Dorthe

7

• Goldy79

7

• Copy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tilater meg å tvile..;-)

Men de lukter godt midt oppå hodet, det synes jeg..;-) Hvorfor i all verden gjør de engentlig det?

De er full av griseri, når de kommer ut, og det sitter igjen i hodet lenge.

Sikkert det som lukter;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er det slettes ikke sikkert hun vil! Selv om jeg har 2 barn har jeg alltid syns gulp er motbydelig!! Jeg brakk meg også hver eneste gang jeg skifta bæsjebleie på unga mine - HVER ENESTE GANG!!!

Ungene mine hadde så mye søtere bæsj enn andre unger de.

Penere rumpe hadde de også;)

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Ungene mine hadde så mye søtere bæsj enn andre unger de.

Penere rumpe hadde de også;)

Jeg syns det stinka for jæ*** - ikke var unga mine spesielt søte heller, faktisk ganske så stygge den første tiden!!

Skrevet

Jeg kan også styre meg for enkelte unger, og enda mere for de av foreldrene der ute som tydeligvis ut til å mene at siden DE synes alt disse små beistene kan finne på er søtt så skal alle andre synes de er søte også..GRRR!

Det er ikke mye søtt over unger som upåpekt får kladde på andres nyvaskede vinduer, skrike etter leketøy eller gud vet hva på kafe med voksne mennesker, som ikke blir tatt ut når de bråker, som med dobble snørrerenner og ekle snørrfingere tar på varer og annet..Brrr!

Jeg synes ikke det verste er at de ER sånn, men at alt tydeligvis skal akspteres og alt tydeligvis skal tilrettelegges disse drittungene..DET blir de nok sympatiske voksne mennesker av! ;-)

Jeg synes det virker som at mange foreldre mener at siden DE har produsert faenskapen, da skal resten av oss bare bøye oss i støvet og respektere alt..Vi skal ikke ha ting som kan være skadelig for barn i butikkene, på TV..What ever..Og vi skal finne oss i ungeskrik og bleier hvor som helst & nårsomhelst...For det er jo ALT for mye forlangt at foreldrene sjæl skal navigere ungene forbi skumle tvprogram, butikker de ikke har noe å gjøre i, ta med en skrikende unge vekk fra en kafe, osv, osv..

Litt på spissen såklart, vet at mange av dere ikke er så slappe, men gud bedre for noen holdninger det er påsomme foreldre jeg har snakket med! Det er skummelt.

Og det skumleste er de som for å toppe alt sammen påstår at jeg totalt ville foranderet personlighet og blitt like meggete og slapp om jeg kælva sjæl..;-) For noe sludder! Enkelte beholder faktisk både egen personlighet og dømmekraft selvom de får baby, og jeg vet jeg ville vært en av dem..;-)

Jammen det er jo så kooooselig med de små som klatrer på bakhøttalerne, spyr i DVD spilleren og tygger i seg CD platene dine.

Jeg eeelsker når nabokjerringa vasker møkkarævva til dikkedikk i kjøkkenvasken, og hiver diarèbleia i søpla mi.

Såpass tålmodighet må man da ha.

Not!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg syns det stinka for jæ*** - ikke var unga mine spesielt søte heller, faktisk ganske så stygge den første tiden!!

Vi er nok ganske forskjellige vi ja;)

Men altså, jeg kan slite litt med andres unger jeg også. Eller helst bare en faktisk.Du kan lese innlegget lenger ned her;)

Skrevet

Tilater meg å tvile..;-)

Men de lukter godt midt oppå hodet, det synes jeg..;-) Hvorfor i all verden gjør de engentlig det?

Lukter godt oppå hodet, det har jeg aldri tenkt over.

Men har du lagt merke til at det lukter godt av bleia til babyen? Altså når det ikke er noe "innhold" i de, annet enn kanskje litt tiss? :o) Rar jeg kanskje... Utapå bleia altså. Kanskje det er kombinasjonen varm hud og bleiematerialet... Har du merket det? :o)

laguna1365380434
Skrevet

Men du blir lei deg, når noen sier de missliker katter?

Jeg er glad i dyr jeg altså, men jeg hater den kattepisslukta i garasjen.

Jeg var også fly forbanna, da hele gangen lukta kattepiss.

Lukta kom fra kjeledressene til ungene, som hadde lekt ute.

Jeg synes det er forferdelig når jeg skal ta vekk gresset under gressklipperen og setter fingrene rett i kattedrit eller hundedrit.

jeg synes det er ille om våren, når hele gata vår er full av dritt.

Jeg HATER det.

Jeg har foresten stor forståelse for at du kasta madrassen;)

Kattepisslukt, lukter bare 10 ganger verre enn menneskedritt da.

Det er ikke uten grunn at ungene ikke har fått noen husdyr.

Selv om jeg vet det hadde vært sundt for dem. Jeg er vokst opp med det selv.

Men fy for et griseri det fører med seg.

Det er helt i orden for meg at folk ikke vil ha katt, og til og med sat de ikke er begeistret for min..(nesten..;-))

Jeg har stor forståelse for at folk som ikke har dyr (eller som HAR det for den del) blir dritlei av kattepiss og dyreeiere som ikke tar ansvar og lar dyrene sine være til sjenanse.

Det er stor forskjell på det og på foreksempel si at det er greit å plage dyr, eller at katter bør slås ihjel uten lov og dom og slikt..Sånne folk kan jeg ikke fordra!:-o

Og samme om unger..Jeg mener at unger skal ha det fint, folk må selvsagt få så mange de takler og lyster for meg..Men hvorfor MÅ jeg også like dem, for det gjør jeg iklke nødvendigvis..Det er dritmange foreldre som lar ungene sine være til utrolig sjenanse for andre og med den største selvfølgelighet. Det er usympatisk&arrogant, synes jeg..

Akkurat som det ville være usympatisk & arrogant av meg å prakke kattene mine på folk som kan styre seg for dem.

Småbarnsforeldre blir bare så sjølforelska og selvkritikkløse innimellom synes jeg. Og da blir ungene deres desto mere av noen småpester. Usj..;-)

Skrevet

Allikevel ville du ha flere?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jammen det er jo så kooooselig med de små som klatrer på bakhøttalerne, spyr i DVD spilleren og tygger i seg CD platene dine.

Jeg eeelsker når nabokjerringa vasker møkkarævva til dikkedikk i kjøkkenvasken, og hiver diarèbleia i søpla mi.

Såpass tålmodighet må man da ha.

Not!

Det var også skikkelig koselig når datteren min matet vidoen med brødskive.

Neida, det var ikke så festlig det;)

Skrevet

Nei, det er ikke så pop å ikke være så begeistret for unger..

Jeg kan jo skjønne det litt også, hvis jeg er over meg over et eller annet, vil jeg jo gjerne at folk jeg liker skal like også..Men altså..Jeg synes det er så mange som totalt mister selvinnsikt og det som er og brauter på, så vi får de her ungene deres så og si på maten daglig uten å være det ringeste inteersert! :-o

Det er noe med holdningene som jeg bare ikke skjønner..Jeg prakker ikke katta mi på folk, selvom jeg bare elsker pus! Jeg forteller ikke endeløse katte-anekdoter eller viser album på album med bilder av pusebilder! Jeg hadde aldri latt katten hyle og bråke uten å gå ut med den..(vel, søkt eksempel..;-)) Jeg mener ikka at jeg forstår ALT så mye bedre fordi om jeg har en katt!

Sant? Det blir noe der altså...Jeg skjønner godt hva du mener. Selvom jeg kan synes unger er fine innimellom, på rett sted og til rett tid. Det er holdningene rundt beistene jeg liker minst..;-)

Jeg regner med at du da har innekatt... siden du sier at du ikke prakker katta på noen mener jeg. For katter som legger igjen døde mus under trappa, legger seg i barnevogner og biler, driter i sandkasser og blomsterbed osv osv er ikke så veldig koselig det heller.

laguna1365380434
Skrevet

Lukter godt oppå hodet, det har jeg aldri tenkt over.

Men har du lagt merke til at det lukter godt av bleia til babyen? Altså når det ikke er noe "innhold" i de, annet enn kanskje litt tiss? :o) Rar jeg kanskje... Utapå bleia altså. Kanskje det er kombinasjonen varm hud og bleiematerialet... Har du merket det? :o)

Nei..:-o Jeg har ikke luktet så mange babyer på stumpen da..(hvorfor skulle jeg nå det..;-))

Men de lukter godt på hodet, det har jeg lagt merke til..Altså mens de er babyer senere går det vekk..aner ikke hvorfor de bare gjør..Og når jeg skulle si noe forsonende om babyer, sånn for å være allright, da er det selvsagt ingen andre som har lagt merke til fenomenet..;-) Vel, vel..Men prøv, det er helt sant!

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Allikevel ville du ha flere?

Som en veldig stor andel av resten av befolkningen var de begge hendige "uhell"!!

laguna1365380434
Skrevet

De er full av griseri, når de kommer ut, og det sitter igjen i hodet lenge.

Sikkert det som lukter;)

Æææesj..Guffen teori på deg der altså.;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er helt i orden for meg at folk ikke vil ha katt, og til og med sat de ikke er begeistret for min..(nesten..;-))

Jeg har stor forståelse for at folk som ikke har dyr (eller som HAR det for den del) blir dritlei av kattepiss og dyreeiere som ikke tar ansvar og lar dyrene sine være til sjenanse.

Det er stor forskjell på det og på foreksempel si at det er greit å plage dyr, eller at katter bør slås ihjel uten lov og dom og slikt..Sånne folk kan jeg ikke fordra!:-o

Og samme om unger..Jeg mener at unger skal ha det fint, folk må selvsagt få så mange de takler og lyster for meg..Men hvorfor MÅ jeg også like dem, for det gjør jeg iklke nødvendigvis..Det er dritmange foreldre som lar ungene sine være til utrolig sjenanse for andre og med den største selvfølgelighet. Det er usympatisk&arrogant, synes jeg..

Akkurat som det ville være usympatisk & arrogant av meg å prakke kattene mine på folk som kan styre seg for dem.

Småbarnsforeldre blir bare så sjølforelska og selvkritikkløse innimellom synes jeg. Og da blir ungene deres desto mere av noen småpester. Usj..;-)

Vi er nok ganske enige;)

Jeg synes det er så irritere eller nesten komisk med disse julebrevene som dukker opp før jul.

Der legger de ut om ungene sine og alt de har sagt og gjort i løpet av året. Bare skryt.

Det er så "kjerringaktig"

laguna1365380434
Skrevet

Jeg regner med at du da har innekatt... siden du sier at du ikke prakker katta på noen mener jeg. For katter som legger igjen døde mus under trappa, legger seg i barnevogner og biler, driter i sandkasser og blomsterbed osv osv er ikke så veldig koselig det heller.

Er ute sammen med pusene, og ser det om de skulle gjøre noe faen..Gjør de noe faen fikser jeg opp..Vel, med untak av at jeg ikke er jeseus da, så er fuglen dau, så er den det..;-) Men da er den det i søpla og ikke i oppgangen eller på trappa, hvertfall.

Gjest Bertinemor
Skrevet

Hvorfor kan man ikke mislike unger på samme måte som f.eks katter?? For meg er det helt usannsynlig snålt at folk ikke liker katter for katter er jo helt nyyyydelige og jeg simpelthen ELSKER katter!

Men jeg sier jo ikke at folk er "umodne" selv om de ikke liker katter! Jeg godtar at vi er forskjellige!

Altså.. jeg skjønner hva du mener. Jeg har noen venninner som ikke liker småbarn, og jeg vet bedre enn å ta mine fremtidige barn med hjem til dem. Men det jeg tenker når jeg leser innleggene dine er: stakkars stakkars dine egne barn!

Jeg tviler ikke på at du elsker dem like mye som en mor skal gjøre, det jeg tenker på er hvordan de hadde det når de var i den alderen som du så klart sier at du hater/misliker. De må jo ha fått en ubehagelig barndom med en mor som innerst inne ikke liker dem (bortsett fra at de er barna dine, selvfølgelig). Hva med alle lekene, turene ut i skog og mark, i skibakken eller på lekeplassen? Du må jo ha hatet det.. Stakkars barn.

(dersom det er tilfelle, så regner jeg med at du prøvde så godt du kunne å skjule det, men barn merker mye mer enn man tror! Barn er faktisk veldig smarte..tro det eller ei;)

Skrevet

Som en veldig stor andel av resten av befolkningen var de begge hendige "uhell"!!

Hendelige uhell.

Hendig er noe annet.

kakki1365380609
Skrevet

Nei..:-o Jeg har ikke luktet så mange babyer på stumpen da..(hvorfor skulle jeg nå det..;-))

Men de lukter godt på hodet, det har jeg lagt merke til..Altså mens de er babyer senere går det vekk..aner ikke hvorfor de bare gjør..Og når jeg skulle si noe forsonende om babyer, sånn for å være allright, da er det selvsagt ingen andre som har lagt merke til fenomenet..;-) Vel, vel..Men prøv, det er helt sant!

Luktet nettopp på babyen min sitt hodet....luktet godt det :o)

Faren til Raymond, i alle elsker Raymond, sniffet jo tvillingbabyene på hodet og sa "I am sucking in the youth"

(beklager mulig feilstaving der)

Skrevet

Nå har jeg ikke for vane å gå og lukte babyer i rumpa da! ;o) Og har bare merket det på min egen baby, fordi jeg naturlig nok har mest med henne å gjøre. Noen ganger kjenner jeg lukta uten å være helt nær henne også, kjenner lukta i rommet... Ok, jeg er rar da.

Men så syns jeg også at det lukter godt av negler (egne).

Og kattepoter.

Og enkelte typer papir.

Litt av et tilfelle, jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...