Gå til innhold

Unger altså!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Bertinemor
Skrevet

MINE barn elsker jeg selvfølgelig - og mislikte de ikke. MEN jeg var ikke blind for at de var bråkete, skitne, masete osv. Jeg hadde også stor forståelse for at andre ikke syns det var stas med dem.

Da de var små gjorde vi alt det som er vanlig å gjøre med barn som du nevner. Og jeg likte det fordi det var mine egne barn!! Hadde stadig vekk vennene dere på besøk og med på ting!

Men jeg vil påstå at de fikk god oppdragelse nettopp fordi jeg ikke liker uoppdragne unger - verken egne eller andres!!

Jeg skjønner godt hva du mener. Har heller aldri tvilt på om du elsker dine egne barn (regner med at du leste innlegget mitt med litt negative øyne). Men å mislike uoppdragne barn er jo noe annet enn å mislike barn generelt. Dessuten er det heller ikke noe galt i å mislike barn generelt.. Men når jeg leser det du skriver, så ja, da må jeg innrømme at jeg lurer på hvordan dine barn hadde det i oppveksten. Tenker jo selv på hvordan det hadde vært å ha en mor som ikke var glad i barn (selv om hun var glad i meg).. tenker at jeg ville ha funnet det litt vanskelig. Det var bare det.

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

12

• Dorthe

7

• Goldy79

7

• Copy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Hvordan har egentlig barna dine det i dag???

Har 2 flotte tenåringer som jeg har det aller beste forhold til! Faktisk!!

De er sosiale, blide, høflige og med mange venner. Klarer seg godt på skole/ekstrajobber, og er veltilpassede.

Det at jeg misliker andres småunger har da ingenting med det å gjøre??

Skrevet

Ungene mine hadde så mye søtere bæsj enn andre unger de.

Penere rumpe hadde de også;)

Sånn er min også! Skjønner imidlertid godt at de andre brekker seg, sånne stinky unger som de har:-)

Skrevet

Du virker ikke helt i vater, synes jeg.

Dog er jeg enig i at det er best for alle å droppe å ta med seg unger til folk som er såpass anti som du er. Også enig i at mange foreldre er sløve når de har med seg unger på besøk. Det går an å holde bedre styr på dem.

Skrevet

Tenkt på at du kanskje bli bestemor en dag???

Kjipt å hate unger da :|

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

Tenkt på at du kanskje bli bestemor en dag???

Kjipt å hate unger da :|

Det bekymrer meg ikke - blir det samme som med egne unger - de kommer jeg til å FORGUDE!!!

Men heller ikke de vil få lov til å gjøre som de vil...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har 2 flotte tenåringer som jeg har det aller beste forhold til! Faktisk!!

De er sosiale, blide, høflige og med mange venner. Klarer seg godt på skole/ekstrajobber, og er veltilpassede.

Det at jeg misliker andres småunger har da ingenting med det å gjøre??

"Det at jeg misliker andres småunger har da ingenting med det å gjøre??"

Det sier vel mest om din holdning til andre og oppdragelse..

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

"Det at jeg misliker andres småunger har da ingenting med det å gjøre??"

Det sier vel mest om din holdning til andre og oppdragelse..

Å? Hva sier det da??

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det er det slettes ikke sikkert hun vil! Selv om jeg har 2 barn har jeg alltid syns gulp er motbydelig!! Jeg brakk meg også hver eneste gang jeg skifta bæsjebleie på unga mine - HVER ENESTE GANG!!!

"Jeg brakk meg også hver eneste gang jeg skifta bæsjebleie på unga mine - HVER ENESTE GANG!!!"

Og nå hevner du deg på alle de andres unger ved å være ei sur megge?

Skrevet

Jeg minnes på en vitsetegning jeg så, der en dame med en tom barnevogn ankommer en bank og sier:

"Fyll opp denne vogna med penger, ellers eksploderer jeg med PMS!!"

*he he*

hehe den var bra... PMS er noko lumske greier du hehe

Skrevet

Joda, er frisk og fin jeg - men jeg misliker fortsatt unger noe inni granskauen!!

"Hate" er et ord veldig mange bruker uten at man legger hele betydningen i det. Man vil understreke at man misliker noe VELDIG sterkt, på samme måte som at noe er "sinnsykt" bra f.eks.

Hehe såpass... Ikkje enkelt når PMS regjerer. Eg er og amper dagane før :-((

Skrevet

Joda, er frisk og fin jeg - men jeg misliker fortsatt unger noe inni granskauen!!

"Hate" er et ord veldig mange bruker uten at man legger hele betydningen i det. Man vil understreke at man misliker noe VELDIG sterkt, på samme måte som at noe er "sinnsykt" bra f.eks.

Hehe såpass... Ikkje enkelt når PMS regjerer. Eg er og amper dagane før :-((

Skrevet

Hvis du leser innlegget mitt litt nøye ser du at jeg ikke har blankpussa vinduer så ofte - var faktisk en sjelden følelse å stå der å beundre verket! Desto mer irriterende at denne dusteungen klina til dagen etter!!!

Du må vel ta med i regninga at det var PMS inne i bildet også? hehe... I sydlige land får en mildere straff hvis en kan bevise PMS i gjerningsøyeblikket. Har lest det et eller annet sted.

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg lover at jeg aldri skal ta med ungene mine til deg :) !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...