tussetrollet Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvordan kan jeg få større skrift på pc-en? Synes alt er blitt så lite i det siste. Mener altså skrift på f.eks DOL, nettaviser osv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg tror du kan gå inn på vis i menyen øverst og så skriftstørrelse. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvis det stort sett bare er på nett kan du forandre på menyen øverst i internet explorer, vis - tekststørrelse tror jeg det er, har ikke IE åpen her nå, og gidder ikke dobbeltsjekke. Hvis alt annet også er lite kan du gå på skjerm-alternativer på kontrollpanel og forandre f.eks skjermoppløsning, og også skrift. 0 Siter
Excelsion Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hold inne CTRL, og scroll med musehjulet. Så vokser/krymper skriften. 0 Siter
fresja Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hold inne CTRL, og scroll med musehjulet. Så vokser/krymper skriften. Jeg forsøkte det her på DOL nå, men bokstavene ble ikke større/mindre. 0 Siter
kyrillo Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg er også avhengig av "blindeskrift" for tiden, det har sikkert ikke noe med alderen å gjøre :-) Bruker du Explorer? Gå da først inn på Verktøymenyen og velg alternativer for internet. Klikk på knappen Tilgjengelighet og sett en hake i boksen for å ignorere skriftstørrelser som er angitt på websider. Nå skal det være mulig å forandre skriften på alle websider ved å holde inne ctrl samtidig som du scroller med hjulet på musa. Prøv og se. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.