Gå til innhold

sukk...hvorfor valgte han meg i det hele tatt

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei meg
Skrevet

Samboeren min er så fin og kjekk. Han får jo blikk etter seg av hunkjønn uansett hvor vi går. Jeg er langt fra fin. Synes det er litt leit at det bare er han som er attraktiv av oss:(

Hadde det blitt slutt mellom oss så hadde det ikke gått lange tiden før han hadde fått sjans på ny. Det har tilogmed kommet beundrerbrev til han av en. Da gikk jeg gravid. En del år siden nå. De ekle fine damene tror vel de kan kapre han fra meg.

En gang begynte en bekjent av meg å snakke med han. De stod i gangen. Vi var på besøk hos noen venner. Da jeg kom sa jeg hei xxx, dette er samboeren min. Da ble hun helt rar i ansiktet og sa unnskyld for at hun hadde lagt ann på han.

Jeg må legge til at jeg stoler på han, men det er litt sårt synes jeg.

Skrevet

Hei!

Du trenger et kraftig dytt når det gjelder din egen selvtillit. Hvorfor tror du samboeren din vil ha deg? Selvsagt fordi han er glad i deg fordi du er den du er - det er deg han vil ha og ingen andre. Du er fin i hans øyne, hvorfor kan du da ikke være det i dine egne?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Han har vel god smak og intelligens da. Og skjønte at utseende ikke er alt. Og grusomt stygg er det få som er, du stiller neppe i den kategorien selv om det føles slik.

Du får stole på ham. Han valgte deg, du er fin! Kanskje han har hørt på sangen "cecilie" med DeLillos? Den handler om det du tar opp.

Skrevet

Det var ikke bare hans valg. Du valgte også - han. Det skal han være stolt av.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det var ikke bare hans valg. Du valgte også - han. Det skal han være stolt av.

hørhør! godt sagt!

Skrevet

Få opp selvtilliten, høres ut som du ikke har mye av den!

Tror du han hadde vært sammen med deg dersom han ikke syns du var fin/bra nok?

Dessuten er det så mye mer enn utseende som teller i et forhold.

Men jeg syns ikke du skal gå rundt å være lei deg, du er fin nok for kjæresten din og det er det som teller, prøv å innse det selv også.

Skrevet

Ser ingen annen løsning enn at du kvitter deg med denne karen.

Det er jo det som er eneste alternativet, hvis det er sånn at du ikke har det bra nå....eller?

Å deformere hans utseende, vil egentlig være å gå for langt, så det er ikke noe alternativ.

Skrevet

Få opp selvtilliten, høres ut som du ikke har mye av den!

Tror du han hadde vært sammen med deg dersom han ikke syns du var fin/bra nok?

Dessuten er det så mye mer enn utseende som teller i et forhold.

Men jeg syns ikke du skal gå rundt å være lei deg, du er fin nok for kjæresten din og det er det som teller, prøv å innse det selv også.

"Få opp selvtilliten"...

DET er jo ikke så enkelt da! Man kan ville det aldri så mye...men selvtillit er en følelse som avhenger av mange ting, er ikke bare å bestemme seg for å få bedre selvtillit!!

Skrevet

Han valgte deg fordi han elsker DEG og syns du er vakker!

laguna1365380434
Skrevet

Høres ut som alt du trenger er en liten selvbildejustering..;-)Hey, den flotte fyren valgte deg ut av alle de fine damene som du forteller at vil ha ham! Det må jo være stas det?

Ikke bare har du en atraktiv fyr, nå vet du også at han helst vil være med deg uansett om andre legger inn aksjer! Grattis og opp med hodet! :-)

Skrevet

Ser at du får noen "krasse" svar her...

Dette er ikke enkelt! Jeg skjønner litt hva du snakker om da jeg er sammen med en attraktiv mann uten selv å være "noe særlig" (dvs middels pen på en god dag, tjukk osv).

For meg er det viktig å føle meg trygg på ham, dvs han er klar over hvordan jeg føler det og er kanskje ekstra oppmerksom mot meg når vi er ute blant folk, viser på alle mulige måter at det er meg han vil ha og tenner på, flørter med meg ute blant folk etc.

Det å stole på noen er ikke noe man kan bestemme seg for, men en følelse som bygger seg opp over tid når man faktisk ser at vedkommende er det han lover...

Jeg måtte jobbe med meg selv og "overbevise meg selv" om at det faktisk var meg han ville ha.

Dette er kanskje selvfølgelige saker for de fleste, men for de av oss som sliter med selvfølelse blir dette et problem som ikke er så enkelt å løse. "Løsningen" for mange (inkludert meg selv i tidligere forhold) blir gjerne å skyve fra seg de som elsker deg!

Gjest Bertinemor
Skrevet

Jeg er enig med de andre her, du trenger å få gjort noe med selvtilliten din. Jeg vet hvordan det er å slite med den, det er tungt, fordi den blir ikke bedre av seg selv! Og i hvert fall ikke når du konstant sammenligner deg selv med han. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til noen som kunne hjelpe meg med å bygge opp selvtilliten min, slik kan du nyte forholdet deres til det fulle, og virkelig tro på at du er mer enn god nok for han. Jeg får hjelp til å styrke min selvtillit, og det føles utrolig bra:)

Lykke til!

Skrevet

Det skal ikke være lett, trur vi alle har våre problemer. Du har problem fordi du har en flott mann, jeg fordi jeg ikke har en mann engang:(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høres ut som du synes veldig synd i deg selv..

Noe mer som ligger bak?

Tenk, du har en kjempeflott mann som elsker deg og dere har barn sammen. Hvis noen legger an på han, kan du stolt gå bort og råkline med han foran øynene deres ;)

Skrevet

Hei,

det er trist å se at du ikke kan glede deg over at din kjæreste nyter anseelse.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...