Gå til innhold

Fjerning av føflekker

Anbefalte innlegg

Gjest Er litt redd sykehus...
Skrevet

Hvordan gjøres det? Har en liten i ansiktet som jeg skal fjerne på sykehuset... Noen som vet hvordan det blir gjort? Har ikke fått noe informasjon :-(

Gjest sprøyte 2005
Skrevet

Hmmm det spørs hvor stor den er da. Jeg fjernet en stor føflekk på kåret. den var veldig stor og blitt litt "opphøyd" om du skjønner. Fikk lokalbedøvelse og de skar den bort. Måtte sy noen sting.

Det hele var over på 20 minutter og jeg merket kun litt ømhet etterpå. jeg har skikkelig sprøuteskrekk.

utførte dette påvolvat og de var MEGET flinke......

Måtte betale selv.

Lykke til

dersom det bare en liten føflekk tror jeg de "iser" den vekk eller bare skraper den vekk. du får nok lokalbedøvelse.....

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har tatt en, det var ikke trøblete i det hele tatt, over på nullkommasvisj og ikke noe vondt..

Jeg tror han bare skar den bort,littigrann dyprere en bare det du ser, for den må vekk fra "inni" huden også..(gud, for en klønete formulering..)

Jeg fikk stort plaster på, og advarsel mot å sole meg akkurat der samme sesong for det kunne gjøre arret hvitere enn nødvendig.

Jeg gjorde det nede på Youngstoreget, hos en flink hudlege der..Tror de tar det maange steder!

Lykke til! Ikke noe skummelt altså, og jeg er til og med pingle så det holder, så når jeg sier det er det sant! ;-)

Skrevet

Den vil bli kuttet bort med skapell. Så syr de noen søte små sting som du må tilbake og få fjernet etter ca en uke.

Det viktigste for deg å huske på er at du får kjøpt en spesial tape (brun) som du skal dekke stedet med mot solen noen måneder etterpå for å unngå arr.

Om alt går som det skal, vil det bare synes noe som ligner en liten rynke etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...