HuLitleSara Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg er sykmeldt på 3.måneden og trenger en hobby... Kjeder meg! Bruker dagen til å stelle litt hjemme, og sitte på nett i mange timer. Ikke særlig givende i lengda!! Tips? Ikke strikking og hekling...! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har så mange ting jeg liker å gjøre, at jeg nesten skulle ønske at jeg hadde litt mer tid til mine hobbyer: Her er noen morsomme ting man kan gjøre: * sette inn gamle bilder i fotoalbum * anlegge urtehage / rosehage ute * begynne på yogakurs, eller kjøpe en yogainstrusksjons-cd for egenpraksis * sy nye gardiner * pusse opp en gammel stol eller kiste eller noe sånt * rydde i kjeller eller loft * bli flink til å lage god mat eller bake * gå/ sykle tur i skogen - ta mål av deg til å bli kjent med marka der du bor * bestem deg for å lese noe nytt 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har så mange ting jeg liker å gjøre, at jeg nesten skulle ønske at jeg hadde litt mer tid til mine hobbyer: Her er noen morsomme ting man kan gjøre: * sette inn gamle bilder i fotoalbum * anlegge urtehage / rosehage ute * begynne på yogakurs, eller kjøpe en yogainstrusksjons-cd for egenpraksis * sy nye gardiner * pusse opp en gammel stol eller kiste eller noe sånt * rydde i kjeller eller loft * bli flink til å lage god mat eller bake * gå/ sykle tur i skogen - ta mål av deg til å bli kjent med marka der du bor * bestem deg for å lese noe nytt Nesten av de tingene du nevner er mulige og resten er kjedelige. Har du ikke noen morsommere forslag ;o) 0 Siter
Gjest kan gjøres via nett Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Nesten av de tingene du nevner er mulige og resten er kjedelige. Har du ikke noen morsommere forslag ;o) Slektsgranskning 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Nesten av de tingene du nevner er mulige og resten er kjedelige. Har du ikke noen morsommere forslag ;o) Pule? ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Scrapping. Det er kjempe artig og koselig hobby. http://www.camillasbutikk.no/ http://www.scrapbooking.no/ http://www.scrapping.no/ 0 Siter
Gjest pustisivet Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Lære deg noe nyttig. Språk, regnskap, juss. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Slektsgranskning Det har jeg faktisk tenkt på ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Pule? ;-) Ingen aktuelle kandidater for tiden ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Lære deg noe nyttig. Språk, regnskap, juss. Regnspkap som hobby? *grøss* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Regnspkap som hobby? *grøss* Oi, kanskje jeg bør satse på et korrekturkurs som MIN hobby... 0 Siter
Gjest pustisivet Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Regnspkap som hobby? *grøss* Ja fysj, men det er et nødvendig onde, og det var regnskaps_kurs_ jeg mente. Det går til og med an å tjene / spare penger på det. 0 Siter
HuLitleSara Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Pule? ;-) Er puling en hobby? Men jeg kan neppe gjøre det når jeg er hjemme alene... 0 Siter
Gjest overalt hvor du ferdes Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 I en tilsvarende situasjon for noen år tilbake, bestemte jeg meg for å interessere meg for fugler. Rett og slett bare bestemte det. Så begynte jeg å kikke på de, lære de ulike navnene, leste om de, gikk turer og oppdaget de. Det er kjempeinteressant! Siden har jeg meldt meg inn i lokalforeningen i Norsk Ornitologisk forening og blir med på fugletitte-turer når det arrangeres i nærheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.