Gå til innhold

Er det å være homo "større" enn å være hetro?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Jeg har pugget det en gang i tiden, det må ha vært pensum på skolen :o)

Tror ikke vi hadde det på skolen, men så er jeg litt yngre enn deg, tror jeg.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

11

• favn

4

• Dorthe

3

• Mrs. Wallace

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest pustisivet
Skrevet

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har sett så mange av de programmene. Mitt inntrykk er at det er en blanding av reality og Norge Rundt.

Tror nok det har en misjon for det. Nok av folk som får en aha-opplevelse når de ser at ikke alle innvandrere som ikke ser og høres etnisk norske ut, er ute etter å tappe den norske stat for penger.

Eller de tror nok det finnes noen som er ordentlige folk. Men ikke de, og ikke de, og ikke de..... Ikke før de får se det selv. Og da får vi bare fortsette med sånne programmer da, til ingen synes det er eksotisk og spennende lenger.

Hvorfor kommer ikke de ordentlig ufyselige og onde med på TV?

Neiiii. Få inn en skjeggete imam med grufullt kvinnesyn og hat mot det dekadente samfunnet som fekter med arma og vil sende alle vantro til helvete og brenne dem.

Børre Knutsen også.

Gjest pustisivet
Skrevet

Jeg har pugget det en gang i tiden, det må ha vært pensum på skolen :o)

Du kan henge det opp på bussene på Holmlia i første omgang.

Men nå tør vel ikke folk ta bussen?

Neiiii. Alle som betyr noe har flytta derfra, så nå kan de ubetydelige sette i gang å slå hverandre i hjel. Likt for alle, alle bryr seg.

mil1365380270
Skrevet

Hvorfor kommer ikke de ordentlig ufyselige og onde med på TV?

Neiiii. Få inn en skjeggete imam med grufullt kvinnesyn og hat mot det dekadente samfunnet som fekter med arma og vil sende alle vantro til helvete og brenne dem.

Børre Knutsen også.

De er på Dagsrevyen ;-)

Skrevet

Vestlige, hvite, voksne, rasjonelle, heterofile, kristne menn er standarden, normen, det alle andre mennesker og grupper i verden måles mot.

Det fordres av alle verdens marginale grupper at de rettferdiggjør sin eksistens, væremåte, egenart, sin annethet i forhold til denne standarden.

Men - flere marginale grupper har behov for og velger istedet å understreke sin eksistens, væremåte, egenart som noe FØRSTE, som ikke trenger å måle seg mot nevnte standard.

Dere som dør på dere av homser, negrer, kvinner, de gale, subkulturer, innvandrere, DE ANDRE... gi nå blanke faen. Vi er drit lei gnålet.

hadde jeg hatt hatt, skulle jeg tatt den av meg nå.

;o)

Jeg er en annen
Skrevet

"Egentlig er samene bare mennesker som alle oss andre."

Dette er det verste våset jeg har hørt.

Skrevet

Ja, ikke sant? Kun overgått av wannabe-intellektuellen i tråden om kjønnslemlestelse.

Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks.

Gjest pustisivet
Skrevet

Er de ikke mennesker?

Lokalavisen tok riktignok en brøler da de oppga samer som en del av faunaen i Finnmark :-)

Mennesker er jo en slags dyr :-)

Skrevet

Ja, ikke sant? Kun overgått av wannabe-intellektuellen i tråden om kjønnslemlestelse.

Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks.

"Ja, ikke sant? Kun overgått av wannabe-intellektuellen i tråden om kjønnslemlestelse.

Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks. "

Du trenger ikke spytte i motvind, favn. Du slett ikke uten kraftige aversjoner mot andres påfunn og klarer å lire av deg nok spydigheter.

Skrevet

"Ja, ikke sant? Kun overgått av wannabe-intellektuellen i tråden om kjønnslemlestelse.

Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks. "

Du trenger ikke spytte i motvind, favn. Du slett ikke uten kraftige aversjoner mot andres påfunn og klarer å lire av deg nok spydigheter.

'Du trenger ikke spytte i motvind, favn. Du slett ikke uten kraftige aversjoner mot andres påfunn og klarer å lire av deg nok spydigheter.'

Jeg har aldri, ever, sparket nedover og støttet eller prøvd å backe opp undertrykkelse av marginale grupper.

Det aner meg hvem du er, selv om du sniker og gjemmer deg bak et pjattenick. Tar jeg ikke feil, har jeg mottatt syk post fra deg.

Du oppfordres til å skrive ditt originale nick, chicken.

Skrevet

'Du trenger ikke spytte i motvind, favn. Du slett ikke uten kraftige aversjoner mot andres påfunn og klarer å lire av deg nok spydigheter.'

Jeg har aldri, ever, sparket nedover og støttet eller prøvd å backe opp undertrykkelse av marginale grupper.

Det aner meg hvem du er, selv om du sniker og gjemmer deg bak et pjattenick. Tar jeg ikke feil, har jeg mottatt syk post fra deg.

Du oppfordres til å skrive ditt originale nick, chicken.

Mon tro om du blir forfulgt av (en) person(er) som ikke vil deg bra, her ? Bare lurte. Det er i hvert fall ikke min mening. Jeg ville påpeke det selvmotsigende i innlegget ditt:

"Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks."

Ikke lite spydig der, favn. At enkeltpersoner skriver mindre bra saker stemmer. Men du overdriver fælt. Vanskelig å skille deg fra andre som uttrykker seg sterkt.

"Jeg har aldri, ever, sparket nedover og støttet eller prøvd å backe opp undertrykkelse av marginale grupper."

og lenger ned i denne tråden:

"Dere som dør på dere av homser, negrer, kvinner, de gale, subkulturer, innvandrere, DE ANDRE... gi nå blanke faen. Vi er drit lei gnålet. "

" Det fordres av alle verdens marginale grupper at de rettferdiggjør sin eksistens,..."

Jeg har aldri sendt epost til folk jeg ikke vet navnet på, ikke deg heller. Jeg bruker også det nick som passer meg best uten å la meg dirigere av andre.

Skrevet

Mon tro om du blir forfulgt av (en) person(er) som ikke vil deg bra, her ? Bare lurte. Det er i hvert fall ikke min mening. Jeg ville påpeke det selvmotsigende i innlegget ditt:

"Herregud, noen ganger framstår dol som en spyttbakke for Norges rednecks."

Ikke lite spydig der, favn. At enkeltpersoner skriver mindre bra saker stemmer. Men du overdriver fælt. Vanskelig å skille deg fra andre som uttrykker seg sterkt.

"Jeg har aldri, ever, sparket nedover og støttet eller prøvd å backe opp undertrykkelse av marginale grupper."

og lenger ned i denne tråden:

"Dere som dør på dere av homser, negrer, kvinner, de gale, subkulturer, innvandrere, DE ANDRE... gi nå blanke faen. Vi er drit lei gnålet. "

" Det fordres av alle verdens marginale grupper at de rettferdiggjør sin eksistens,..."

Jeg har aldri sendt epost til folk jeg ikke vet navnet på, ikke deg heller. Jeg bruker også det nick som passer meg best uten å la meg dirigere av andre.

Nå har du snakket og snakket om meg. Er du litt rar? Et retorisk spørsmål.

Skrevet

Nå har du snakket og snakket om meg. Er du litt rar? Et retorisk spørsmål.

Går det ikke an å ta kritikk for skittskriving på alvor ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...