Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har alltid elsket lukten av eksos. Da jeg var liten måtte mamma ofte rive meg bort fra eksosrøret til biler som sto på tomgang. ;o) Ellers elsker jeg lukten av nykvernet kaffe, kardemomme, revet ingefær, nakken til sønnen min og fersk mannesvette. 0 Siter
Luska Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 "hvor det samler seg skitt hvis man ikke er renslig nok)" He he, der sa du det! ;-) Sikkert derfror jeg normalt ikke kjenner lukt fra neglene mine, da! ;-) Er ikke fyllt opp av gammel morro! *S* Hehe, jeg regner ikke med at det hadde luktet godt hvis det var masse dritt der nei! Men altså, på meg selv, lukter det godt: ) Men du må lukte ordentlig nedi sprekken mellom huden og neglene liksom... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Mye som har blitt nevnt her som jeg også liker. Men ingen har nevnt pinnekjøtt. Det er den aller beste lukta i hele verden. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 sprittusj nylagt asfalt nyslått gress utetørket sengetøy grønnsåpe det meste av mat jordbær ungene mine mannen min nyåpnet kaffepose 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har alltid elsket lukten av eksos. Da jeg var liten måtte mamma ofte rive meg bort fra eksosrøret til biler som sto på tomgang. ;o) Ellers elsker jeg lukten av nykvernet kaffe, kardemomme, revet ingefær, nakken til sønnen min og fersk mannesvette. *gliiiiser* av eksos. ha ha ha 0 Siter
Luska Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Hehe, lukter ikke en dritt....altså, det lukter ikke noe....ikke noe i det hele tatt. Har jeg dårlig luktesans? Du må få luktet _ordentlig_ nedi sprekken mellom neglen og huden liksom... For en teit diskusjon egentlig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Mye som har blitt nevnt her som jeg også liker. Men ingen har nevnt pinnekjøtt. Det er den aller beste lukta i hele verden. Svett sau? ;oP 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hehe, jeg regner ikke med at det hadde luktet godt hvis det var masse dritt der nei! Men altså, på meg selv, lukter det godt: ) Men du må lukte ordentlig nedi sprekken mellom huden og neglene liksom... "du må lukte ordentlig nedi sprekken mellom huden og neglene" *he he* Jeg slutter aldri å imponeres over hva folk finner på at de skal gjøre eller sjekke ut! ;-) Som en jeg kjenner en gang sa: "Har du prøvd å slippe en avklippet fingernegl ned på en varm kokeplate? Det ser skikkelig kult ut!!" Hvor tar man det fra, spør jeg bare!! *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg har alltid elsket lukten av eksos. Da jeg var liten måtte mamma ofte rive meg bort fra eksosrøret til biler som sto på tomgang. ;o) Ellers elsker jeg lukten av nykvernet kaffe, kardemomme, revet ingefær, nakken til sønnen min og fersk mannesvette. Der sier du noe. Jeg liker lukten av bensin. Utrolig at jeg aldri begynte å sniffe. 0 Siter
Gjest Quanna Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 ...korrekturlakk, maling og neglelakk!!! Kunne lett begynt å sniffe jeg!!! 0 Siter
annegunn Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hvitløk som freses i olje - det er nesten hemmeligheten med et godt kjøkken... En god, gammel rødvin Og når det gjelder kattepoter - jeg synes kattepelsen lukter godt. I sterk kontrast til hundånde. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 -kleskapet til mannen min.(jeg snuser på skjortene hans, når han er borte) -sigar -sjølukt -peislukt -Sånn derre greier man fjerner skismurning med.Det lukter godt det. Hva heter det? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Nylagt asfalt, kaffe, mye matlagning, grønnsåpe med furunål, ren hud, enkelte gutter, blomster, viskelær, lær, parfymene mine, hasj, bensin, noen tusjer og penner,vår, syrin, sjø også sånn som det lukter der jeg er på ferie i usa,sånn som det lukter hjemme når mutter har lagd jul i stua, sånn barberskum med melon som desverre ble tatt av markedet, enkelte hudkremer og jupp, kattepoter. Og sikkert mye mere! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du må få luktet _ordentlig_ nedi sprekken mellom neglen og huden liksom... For en teit diskusjon egentlig. Hehe litt teit ja, men jeg kjenner ingen lukt der altså. 0 Siter
Luska Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Hehe litt teit ja, men jeg kjenner ingen lukt der altså. Joda! Bare... Hehe, nei vel. Da er det vel bare meg da... Ikke tør jeg spørre vennene mine i rl om dette heller, så jeg får vel bare slå meg til ro med at dette er noe kinky som kun gjelder meg... ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Kjæresten Parfyme (laaangt i fra alle) Nyslått gress Nyvasket tøy (spes. sengetøy) Kaffe (selv om jeg ikke liker det selv Mat som står i ovnen og godgjør seg Hmm..det er faktisk ganske mye som lukter godt! =) 0 Siter
trissie Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 -kleskapet til mannen min.(jeg snuser på skjortene hans, når han er borte) -sigar -sjølukt -peislukt -Sånn derre greier man fjerner skismurning med.Det lukter godt det. Hva heter det? Hmmm... Hvorfor blir jeg i så godt humør når jeg leser innleggene dine? :-) Kan det ha noe med å kjenne seg igjen? *o* Hva med nylaget svette? Trenger jeg si når? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Mye som har blitt nevnt her som jeg også liker. Men ingen har nevnt pinnekjøtt. Det er den aller beste lukta i hele verden. Æsj, den lukten liker jeg ikke. Lukter våt sau og våt skog. Liker forresten ikke pinnekjøtt noe særlig heller.. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Joda! Bare... Hehe, nei vel. Da er det vel bare meg da... Ikke tør jeg spørre vennene mine i rl om dette heller, så jeg får vel bare slå meg til ro med at dette er noe kinky som kun gjelder meg... ) Hehe...kjenner ikke dette jeg. Har nok kjent lukt i sprekken, men ikke i mellom huden og neglen-) 0 Siter
søtaxx Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 nøtter grønt gress hunder og skinn lukter godt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.