Gå til innhold

Google Earth igjen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æsj, funker ikke for Mac.

Du får bytte ut Mac-en. :)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

La merke til en ting når jeg drev og fløy over ulike steder i USA, hustakene var maskert der (helt hvite), ihvertfall i Washington DC og New York. Var ikke sånn i Oslo. Fordi amerikanerne er redde for at terrorister skal bruke det eller?

Skrevet

Du får bytte ut Mac-en. :)

Ånei, den gir jeg ikke fra meg med det første. Praktisk, pålitelig og med superlekkert design!

Men mannen har en PC, får tjuvlåne den senere.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

La merke til en ting når jeg drev og fløy over ulike steder i USA, hustakene var maskert der (helt hvite), ihvertfall i Washington DC og New York. Var ikke sånn i Oslo. Fordi amerikanerne er redde for at terrorister skal bruke det eller?

Det er ikke du saom har krysset av for 3D-bygninger, da? Da blir alle bygningene hvite, nemlig ;O)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har lastet det ned, og syntes at det er morsomt å svusje litt rundt i verden. Men jeg kommer ikke nærme nok.

Hvis jeg skriver inn Oslo, Norway, så er det bare et stort oversiktsbilde jeg får frem. Hvordan kommer jeg ned til husene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har lastet det ned, og syntes at det er morsomt å svusje litt rundt i verden. Men jeg kommer ikke nærme nok.

Hvis jeg skriver inn Oslo, Norway, så er det bare et stort oversiktsbilde jeg får frem. Hvordan kommer jeg ned til husene?

Det er zoom- og styringsfunksjoner på panelet under kartet.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Det er ikke du saom har krysset av for 3D-bygninger, da? Da blir alle bygningene hvite, nemlig ;O)

næææ tror ikke jeg har krysset av for noe. Får forske litt mer på det når jeg kommer hjem :)

Skrevet

It was OK, nothing special.

Det funker for de store stedene, men om man velger f.eks en by i New Mexico i USA er det ikke fullt så greit. Men jeg bare _må_ klage litt idag, så ikke legg så mye i det ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Wow, der er jo sannelig huset vårt.

Men faktisk er bildet jeg får frem på aftenposten.no/kart vel så bra.

Men om man skal ut å reise, er den jo uovertruffen :)

Skrevet

Har kost meg godt med google earth jeg - nå vet jeg litt mer om hvordan det ser ut der kjæresten min holder til for tiden! :o) Artig ja!

fuji1365380447
Skrevet

Det er zoom- og styringsfunksjoner på panelet under kartet.

Er det pcèn min det er noe feil med når det blir veldig uklart når jeg zoomer langt inn..?

Ser bare grums jeg,...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du noen peiling på om Google Earth er det samme som dette:

http://worldwind.arc.nasa.gov/

Jeg har ikke lyst til å laste ned det samme, bare under et annet navn.

Ingen aning.

Skrevet

Lastes ned nå...

Bra du la ut linken igjen, for jeg fikk ikke med den sist gang. Lurte fælt på hva Google Earth var, siden alle snakket så mye om det :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...