Gjest Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 På den ene epost-kontoen min får jeg ekstremt mye søppelmail. Jeg bruker Outlook Express, og har blokkert mange sendere, slik at mye går rett i søpla. Men så er det noen som sender fra forskjellig adresse hver gang, slik at jeg ikke får blokkert de. F.eks kan de den ene dagen sende fra: [email protected] og neste dag fra: [email protected]. Jeg prøvde å legge inn "*@applicacompany.com" i block senders - list, men det hjalp ikke. Jeg har også sjekket message rules, men jeg klarer ikke å få luket bort dette automatisk. Finnes det noen måte, eller må jeg bare motta all denne søppelmailen og slette det manuelt? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Kjøp Norton Internet Security som har både antivirus og antispam-filter. Eller andre antispam-programmer. Noen er gratis, andre koster litt, men gjør jobben, ikke bare ut fra mailadressen, men også ord i tittelfeltet og selve meldingen. 0 Siter
Femma Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Mailwasher. Det er et kjekt program jeg ikke ville vært foruten. Sletter uønsket mail rett fra server uten å laste de ned på maskina i det hele tatt. Kan blokkere adresser med *@.. Kan også sette den opp til å slette uønsket mail automatisk. http://www.firetrust.com/firetrustpro.html De har en gratisversjon der du kan prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.