Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ene epost-kontoen min får jeg ekstremt mye søppelmail. Jeg bruker Outlook Express, og har blokkert mange sendere, slik at mye går rett i søpla.

Men så er det noen som sender fra forskjellig adresse hver gang, slik at jeg ikke får blokkert de.

F.eks kan de den ene dagen sende fra:

[email protected]

og neste dag fra:

[email protected].

Jeg prøvde å legge inn "*@applicacompany.com" i block senders - list, men det hjalp ikke.

Jeg har også sjekket message rules, men jeg klarer ikke å få luket bort dette automatisk.

Finnes det noen måte, eller må jeg bare motta all denne søppelmailen og slette det manuelt?

Skrevet

Kjøp Norton Internet Security som har både antivirus og antispam-filter. Eller andre antispam-programmer. Noen er gratis, andre koster litt, men gjør jobben, ikke bare ut fra mailadressen, men også ord i tittelfeltet og selve meldingen.

Skrevet

Mailwasher. Det er et kjekt program jeg ikke ville vært foruten. Sletter uønsket mail rett fra server uten å laste de ned på maskina i det hele tatt.

Kan blokkere adresser med *@.. Kan også sette den opp til å slette uønsket mail automatisk.

http://www.firetrust.com/firetrustpro.html

De har en gratisversjon der du kan prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...