Gå til innhold

Til dere som gav meg støtte

Anbefalte innlegg

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

jeg tror nok ikke at en lege sier "det ser bra ut" hvis det feks skulle vise seg å være en svulst. Da sier de som regel "fastlegen vil fortelle deg resultatet", eller "det kan ikke vi si noe om".

Men de kan ikke være hundre prosent sikre på noe så derfor tar de flere blodprøver for å se om det evnt kan være noe astma eller allergi innblandet i noe.De vil ikke "friskmelde" deg før de er 100 prosent sikre på noe som helst.

men jeg innbiller meg at hvis de hadde funnet en svulst der, så hadde du allerede fått time på sykehuset til behandling etc, de hadde ikke bare latt deg vente til fastlegen skulle fortelle deg det. Da hadde nok prosessen gått fortere.

lykke til, Det går nok bra skal du se:)

Vi får satse på at du tar rett Timari.

Er skummelt, fremdeles tung i brystet og astmamedisinene som jeg skulle prøve ut i en måned virker foreløbig ikke.

Men jeg føler meg psykisk bedre iallefall og sover greit, så det er nå bra.

Tusen takk for tanker og støtte

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Det er ikke ofte jeg tenker på dolere sånn i hverdagen, men i dag gjorde jeg det. Godt å høre at alt var bra. De tar røntgen på løpende bånd, og har sikkert lett for å overse at det sitter noen livredde personer blandt alle de som det tas bilde av. Eksempelvis, innvandrere fra spesielle land blir det rutinemessig tatt lungebilde av.

Jeg har (selvfølgelig) også tatt lungebilde, det bare for noen måneder siden. Det var ifm en utredning av noe helt annet. Jeg tyvtittet (selvfølgelig) så vidt på bildene før de ble dyttet i en konvolutt og overlevert til legen. Jeg så (selvfølgelig) en rar prikk på det ene bildet.

Jeg satt VELDIG lenge på gangen og svettet før legen kalte meg inn, og jeg så (selvfølgelig) død og fordervelse i ansiktet på legen da jeg omsider kom inn til han.

Det var (selvfølgelig) ingenting galt med meg.

Når man sitter i en sånn situasjon, så er det som å befinne seg på "utsiden" av livet. Alt det man irriterte seg over dagen før er plutselig blitt til uvesentligheter. Kunsten er å fortsette å se det på den måten når man har fått beskjed om at alt er OK.

Det greier man som regel ikke, så nå kan du begynne og kjefte på gubben om dasslokket og tannkremtuben igjen :o)

*ler* du har så rett, så rett, man kan nok lage seg sykere enn man er når man først setter i gang.

Prøver å slappe av, selvom brystet fremdeles er trangt og astmamedisinene jeg skulle prøve ut ikke virker.

Første bud nå er å få høre fra min egen lege at bildene var bra.

Tusen takk for tanker og støtte.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Dette var jo kjempeflott lesning!

Tenk at det var såpass greit likevel. (Det er klart at du ikke kunne greie å jage bort de tunge tankene du hadde i går og i natt sånn uten videre - men nå kan du i alle fall puste godt ut.)

Kos deg og slapp av!

Gladklem fra

Tusen takk for tanker og støtte

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Nå ble jeg glad, glad over å lese dette innlegget ditt. Vet hvordan natt du har hatt og hvordan timene idag har vært.

Nå må du slappe av, tenk hvor mange krefter du har brukt på dette, unødig! MEN, det visste du selvsagt ikke og var ikke herre over tankekjøret ditt. Sånn er det jo bare.

Man har lett for å tenke det verste vet du. Glad for svaret du fikk idag, kos deg nå!

Det har nok gått masse krefter ja, det er helt sikkert. Har liksom ikke hatt krefter i kroppe siden.

Brystet er fremdeles tungt, pusten likeså, og astmamedisinene jeg skulle prøve ut virker ikke.

Men jeg er psykisk på veg opp iallefall og sover greit, så det er nå bra.

Tusen takk for forståelse, tanker og støtte.

Skrevet

Det har nok gått masse krefter ja, det er helt sikkert. Har liksom ikke hatt krefter i kroppe siden.

Brystet er fremdeles tungt, pusten likeså, og astmamedisinene jeg skulle prøve ut virker ikke.

Men jeg er psykisk på veg opp iallefall og sover greit, så det er nå bra.

Tusen takk for forståelse, tanker og støtte.

Fint at du er på vei oppover igjen, det gleder meg.

Du vet, du var jo i kjelleren og da er det kun en vei....:OPP!

Lykke til videre!

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Kjempebra, nå kan du ta det med ro å slappe av :o)

Takk for tanker og støtte.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Leste ikke innlegget ditt før kl 0830 i dag, men tenkte på deg da i alle fall. Tenkte å spørre deg hvordan det gikk.

Men nå kan du slappe av, de har ikke funnet noe galt på bildene. De hadde jo ikke sagt at alt ser helt ok ut, hvis det ikke var det.

Slapp av og senk skuldrene, dette går bra:-)

Kommer meg sakte men sikkert, det var en stri tørn.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Å, så bra! :)

Godt å høre at det ikke var noe alvorlig. Har vært i nesten samme situasjon selv, og det er helt grusomt.

En redsel jeg ikke har vært borti før tror jeg.

Kommer meg sakte men sikkert.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Hørtes positivt ut! ;o)

Tusen takk for støtten

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Takk for at du delte dette med oss :o).

Kos deg idag da !!!

goooood klem fra

En redsel jeg ikke har vært borti før.

Kommer meg sakte men sikkert til hektene igjen.

Tusen takk for støtten.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Godt å høre fra deg! :-)

Takk for støtte og tanker.

Gjest I dag er jeg redd
Skrevet

Syns dette hørtes veldig positivt og oppmuntrende ut. Hadde det vært dårlig beskjed de ventet legen din kom til å gi, ville de vært mer tause. Smilt trøstende, ikke sagt så mye.

Jeg tror du kan slappe av nå!

Vi får satse på at du har rett.

Skrekkelig redsel, kommer meg sakte men sikkert til hektene igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...