Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Har muligens et lite innslag av PMS idag)

Av og til blir jeg altå så eitrande sinna!!

Jeg har endel venninner som er gift med pakkiser. Og så kommer de på besøk da - og tar med krapyla sine!! Og har ikke løfta rævva før de kom for å passe på at disse gubbene deres lukter godt.

Nå på søndag var jeg ekstremt eksemplarisk husmor (sjeldent det skjer) og vaska godt. Sto og beundra resultatet leeeenge, DEN friske deilige lukta :)

Så i går kom en venninne innom med sin pakkisektemann, og mens jeg var ute på kjøkkenet og laget til kaffe hadde altså den f*** gubben pusta ut en hel masse hvitløkslukt og sendt ut DEN kroppslukta av sånn derre pakkismat! Kona satt og bladde i et ukeblad og fulgte (SOM VANLIG) ikke med og fikk slengt ut gubben før lukta tok helt knekken på grønnsåpelukta mi!

Jeg haaater pakkiser!! Det vet da vel alle mine venninner, men likevel MÅ de altså drasse disse pakkisene med til meg! Jeg liker å ha det velduftende, men etter et slik besøk råder jo det komplette stink i huset!

Er nok ekstra irritert i dag, men jeg mener faktisk at man bør ikke ta med pakkisene til folk som har sagt fra om at de ikke liker pakkiser og helst ikke vil ha noen slike udyr på besøk! Altså - det kunne da ikke falle meg inn å ta med bikkja til noen som ikke liker dyr/er allergisk!

Hvorfor tror folk at alle liker pakkiser, og at deres pakkiser er så søte og velduftende? Og er det ikke vanlig lenger å passe på at gubbene ikke stinker ut huset til de man er på besøk hos??

Det er liksom ikke "lov" å hate pakkiser, mens bikkjer og katter og alt annet kan man få lov til å ikke like. GRRRR!!!!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• IngenLurerDenneGutten

4

• fyrlykt

3

• gripp

2

Mest aktive i denne tråden

kakki1365380609
Skrevet
:o) Kanskje de lukter godt oppe på hodet?
Skrevet

:o) Kanskje de lukter godt oppe på hodet?

*he he*

Skrevet

*he he*

Slik omtale av våre nye landsmenn (og deres kroppsodører) medfører som hovedregel evig utestengelse fra saiten.

..og så sier vi farvel til morsan, dere..

...

Tips; morsan kan raskt bli til morsann, og da er du i gang igjen.

Skrevet

Slik omtale av våre nye landsmenn (og deres kroppsodører) medfører som hovedregel evig utestengelse fra saiten.

..og så sier vi farvel til morsan, dere..

...

Tips; morsan kan raskt bli til morsann, og da er du i gang igjen.

*he he*

Men jeg betviler på at webbis utelukker noen for plagiering! ;-)

Gjest Bertinemor
Skrevet

Hahaha, ufattelig bra! Akkurat det budskapet jeg så tålmodig prøvde å sende til den sinna husmoren. :-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Morsomt innlegg, men ikke innertier, siden jo barn og pakkiser divergerer på den måten at barn jo fremdeles er "under oppdragelse" og man derfor bør forvente mer aktiv deltakelse fra "eieren". Bortsett fra pakkisbarn da, selfølgelig. Dobbelt ille :)

PS. Håper webm. tar humoren her så vi ikke blir tuppa ut hele gjengen...

Skrevet

Morsomt innlegg, men ikke innertier, siden jo barn og pakkiser divergerer på den måten at barn jo fremdeles er "under oppdragelse" og man derfor bør forvente mer aktiv deltakelse fra "eieren". Bortsett fra pakkisbarn da, selfølgelig. Dobbelt ille :)

PS. Håper webm. tar humoren her så vi ikke blir tuppa ut hele gjengen...

Men selv om det ikke er innertier, så illustrere det jo tydelig hvor ille det er når man bruker MENNESKER i en slik hate-setting.

Jeg er selv veldig, veldig glad i dyr, men det ER tross alt stor forskjell på å snakke om at man hater katter/hunder/hvite mus enn at man hater barn/pakistanere/homoer! :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvorfor lukter de hvitløk?

Når jeg lager gratinerte poteter f.eks. tilsetter jeg en HEL hvitløk. Og jeg stanker ikke hvitløk.

Har hørt at innvandrere presser den, (de hakker den ikke) kan det være årsaken?

Skrevet

Når jeg lager gratinerte poteter f.eks. tilsetter jeg en HEL hvitløk. Og jeg stanker ikke hvitløk.

*ha ha* Prøver du å få til en seriøs snakk om det i denne tråden? ;-)

Men jeg aner ihvertfall ikke! Uansett tror jeg lukta er "mer" enn bare hvitløk - akkurat som det f eks lukter annerledes av kroppen når man har spist meksikansk mat! ;-)

Dessuten har jeg hørt fra noen fra Sri Lanka at de synes at nordmenn generelt lukter sur melk! ;-) Og at dette kun overgås i "stink" av kroppslukta man får av å spise pølser! :-)

Hos oss definert som "vanlig kroppslukt"! ;-)

Skrevet

Heia Morsan!

*High Five*

*high five tilbake*

Gjest pustisivet
Skrevet

Noen mennsker lukter det ikke hvitløk av, nesten uansett. Merkelig.

Andre stinker det av både svette og pust bare de ser på en.

Gjest Sååå sinna!!!!
Skrevet

...det er MYYYE mer lov å si at man hater pakkiser enn at man hater barn!!

Jeg vet - for jeg hater både pakkiser og barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...