Gå til innhold

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*ha ha* Prøver du å få til en seriøs snakk om det i denne tråden? ;-)

Men jeg aner ihvertfall ikke! Uansett tror jeg lukta er "mer" enn bare hvitløk - akkurat som det f eks lukter annerledes av kroppen når man har spist meksikansk mat! ;-)

Dessuten har jeg hørt fra noen fra Sri Lanka at de synes at nordmenn generelt lukter sur melk! ;-) Og at dette kun overgås i "stink" av kroppslukta man får av å spise pølser! :-)

Hos oss definert som "vanlig kroppslukt"! ;-)

Jeg har opplevd duft av pakistanere:-)

Lurte bare på årsaken.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• IngenLurerDenneGutten

4

• fyrlykt

3

• gripp

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...det er MYYYE mer lov å si at man hater pakkiser enn at man hater barn!!

Jeg vet - for jeg hater både pakkiser og barn!

Det sier vel en del om din omgangskrets, skulle jeg tro!

Hvis man bytter ut ordet "hater" med "misliker", er det i samfunnet forøvrig godtatt at man kan mislike barn, uten hensyn til individene, mens en tilsvarend egeneralisering av pakistanere osv er veldig lite PK.

Gjest Bertinemor
Skrevet

...det er MYYYE mer lov å si at man hater pakkiser enn at man hater barn!!

Jeg vet - for jeg hater både pakkiser og barn!

Da har jeg bare en ting å si: uff..

Det er akkurat slike kommentarer som gjør meg så innmari trist. Ikke rart at samfunnet skranter når folk går rundt og hater på den måten. Altså: når folk sier at de hater (uten at de egentlig mener hate - de mener bare MISLIKE) - får de andre til å hate dem tilbake (fordi de andre forstår ikke at du egentlig IKKE mener at du hater) - også har du den onde sirkelen som vi alle treffer gjennom media hver dag. Virkelig hat skapes, og går søren meg ikke vekk. Trist!

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor lukter de hvitløk?

Når jeg lager gratinerte poteter f.eks. tilsetter jeg en HEL hvitløk. Og jeg stanker ikke hvitløk.

Har hørt at innvandrere presser den, (de hakker den ikke) kan det være årsaken?

Hvitløkspresse er for amatører.

Gjest PMS 2005
Skrevet

Lurer på om det er du som også haterunger (du hadde akkurat pussa vinduer iet annet innlegg)

Hvrfor ikke melde flytting til ukjent adresse så får du ikke besøk mer.

Du må være litt av ei venninne.... ler. Dritglad for at du ikke er en del av vår vennegjeng iallefall.

men dette kan vel kanskje bare være en ekstrem PMS dag eller ???

ler

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvitløkspresse er for amatører.

Pakistanere har vel gomla hvitløk i generasjoner:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lurer på om det er du som også haterunger (du hadde akkurat pussa vinduer iet annet innlegg)

Hvrfor ikke melde flytting til ukjent adresse så får du ikke besøk mer.

Du må være litt av ei venninne.... ler. Dritglad for at du ikke er en del av vår vennegjeng iallefall.

men dette kan vel kanskje bare være en ekstrem PMS dag eller ???

ler

Du forstod vel at morsan skrev dette på tull PGA det innlegget om unger???

Skrevet

Min dypeste medfølelse. Meld deg inn i nei-til-hvitløkens-venner-og-pakkiser-som-er-gift-med-venninne-og-stinker-klubben.

Skrevet

Pakistanere har vel gomla hvitløk i generasjoner:-)

Ja, de får stanken inn med morsmelka. ;-)

Gjest Mahmood Allah
Skrevet

Ar do syk??

Nei, jaj ar moslim.

Allah ak bar!

Pass på, jihad kommer og tar deg!

Gjest Jfg1960
Skrevet

Dette er jo bare for dumt! Hvorfor reagerer du sånn på at noen ikke liker barn? Det er da ikke dine barn hun er ute etter?

Skrevet

Morsomt innlegg, men ikke innertier, siden jo barn og pakkiser divergerer på den måten at barn jo fremdeles er "under oppdragelse" og man derfor bør forvente mer aktiv deltakelse fra "eieren". Bortsett fra pakkisbarn da, selfølgelig. Dobbelt ille :)

PS. Håper webm. tar humoren her så vi ikke blir tuppa ut hele gjengen...

Bytt ut "pakkiser" med "mongoer" eller "åndssvake", da f. eks. Høres tøft ut, eller? "Jeg bare HATER de med Downs, altså!" Skal det være ok å si slikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...