Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Bytt ut "pakkiser" med "mongoer" eller "åndssvake", da f. eks. Høres tøft ut, eller? "Jeg bare HATER de med Downs, altså!" Skal det være ok å si slikt?

Nei, og det er det vel ingen som har hevdet heller, ihvertfall ikke meg. Tvert imot, egentlig.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• IngenLurerDenneGutten

4

• fyrlykt

3

• gripp

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-) Synes denne var veldig drøy før jeg leste "unger altså". Trodde du mente alvor!

Skrevet

:-) Synes denne var veldig drøy før jeg leste "unger altså". Trodde du mente alvor!

Ja, det gjelder å lese trådene i riktig rekkefølge ;)

Skrevet

Ja, det gjelder å lese trådene i riktig rekkefølge ;)

Ja, er man borte en dag eller fler' kan man virkelig gå glipp av mye!

Skrevet

Ja, er man borte en dag eller fler' kan man virkelig gå glipp av mye!

Jeg var borte fra dol i helgen + mandag og merket godt det du sier. Er det rart man blir avhengig?

Skrevet

Bra det ble oppklart, slik at du ikke trodde både det en og det andre om meg! :-)

Jeg var i tvil om jeg skulle ta med riktig nick, nettopp av denne grunn, men tok sjansen! *he he*

Skrevet

Dette er jo bare for dumt! Hvorfor reagerer du sånn på at noen ikke liker barn? Det er da ikke dine barn hun er ute etter?

Hei ukjent nick! :-)

Jeg bare viser hvor ille det tar seg ut når man brer ut slik eder og gall om MENNESKER.

Skrevet

Du forstod vel at morsan skrev dette på tull PGA det innlegget om unger???

Takk! :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Noen mennsker lukter det ikke hvitløk av, nesten uansett. Merkelig.

Andre stinker det av både svette og pust bare de ser på en.

Kan du kontakte meg på [email protected] ?

Gjest Smilekopp
Skrevet

Det burde være en selvfølge at man passer på pakkisene sine når man er på besøk hos folk. Selv unnlot jeg å besøke de som var hysterisk når de var i den verste plukke/kline-alderen.

Uansett - det finnes verdier og gleder her i livet som er viktigere enn skinnende blanke vindu. Når du ligger der på aldershjemmet og venter på døden tror jeg ikke det er de blankpussede vinduene du husker best, kanskje det heller er din pakkis første latterutbrudd eller første tann?

Å irritere seg så mye at man haater pakkiser kan ikke være godt hverken for magen eller hjertet!

Skrevet

Det burde være en selvfølge at man passer på pakkisene sine når man er på besøk hos folk. Selv unnlot jeg å besøke de som var hysterisk når de var i den verste plukke/kline-alderen.

Uansett - det finnes verdier og gleder her i livet som er viktigere enn skinnende blanke vindu. Når du ligger der på aldershjemmet og venter på døden tror jeg ikke det er de blankpussede vinduene du husker best, kanskje det heller er din pakkis første latterutbrudd eller første tann?

Å irritere seg så mye at man haater pakkiser kan ikke være godt hverken for magen eller hjertet!

"din pakkis første latterutbrudd"

*ho ho* Det ER festlig å bytte ut ord, slik! ;-)

Gjest Smilekopp
Skrevet

"din pakkis første latterutbrudd"

*ho ho* Det ER festlig å bytte ut ord, slik! ;-)

Denne blir vel mer riktig:

Det burde være en selvfølge at man passer på pakkisene sine når man er på besøk hos folk. Selv unnlot jeg å besøke de som var hysterisk når pakkisen luktet som verst.

Uansett - det finnes verdier og gleder her i livet som er viktigere enn grønnsåpelukt. Når du ligger der på aldershjemmet og venter på døden tror jeg ikke det er grønnsåpelukten du husker best, kanskje det heller er din pakkis første latterutbrudd eller første tann?

Skrevet

Denne blir vel mer riktig:

Det burde være en selvfølge at man passer på pakkisene sine når man er på besøk hos folk. Selv unnlot jeg å besøke de som var hysterisk når pakkisen luktet som verst.

Uansett - det finnes verdier og gleder her i livet som er viktigere enn grønnsåpelukt. Når du ligger der på aldershjemmet og venter på døden tror jeg ikke det er grønnsåpelukten du husker best, kanskje det heller er din pakkis første latterutbrudd eller første tann?

Ja, du bommet litt med de rene vinduene!! ;-)

Gjest Smilekopp
Skrevet

Tilater meg å tvile..;-)

Men de lukter godt midt oppå hodet, det synes jeg..;-) Hvorfor i all verden gjør de engentlig det?

Skrevet

Tilater meg å tvile..;-)

Men de lukter godt midt oppå hodet, det synes jeg..;-) Hvorfor i all verden gjør de engentlig det?

Ja, gjør de nå egentlig det? ;-)

dette er kun et spørsmål og ikke en påstand *S* for selv har jeg ikke snust på pakistanere på den måten! ;-)

Gjest Smilekopp
Skrevet

dette er kun et spørsmål og ikke en påstand *S* for selv har jeg ikke snust på pakistanere på den måten! ;-)

Talg! Belegget de er født med.

Tror ihvertfall det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

...det er MYYYE mer lov å si at man hater pakkiser enn at man hater barn!!

Jeg vet - for jeg hater både pakkiser og barn!

Men du liker ihvertfall nypussede vinduer.

Det skal du ha!

Synes bare jeg må forsvare deg. Du har evnen til å like noe, og det er jo en fin egenskap.

Gjest Smilekopp
Skrevet

Talg! Belegget de er født med.

Tror ihvertfall det.

håper du skjønner at jeg fremdeles plukker ut svar fra det andre innlegget;)

Du får meg ihvertfall til å le. Måtte tørke noen tårer i sted da du sa du selv ikke hadde luktet på pakistanere på den måten. Sitter og ler nå og:)))

Gjest Smilekopp
Skrevet

takk, for å ha reddet dagen min. Du har fått meg i kjempehumør. Nå kan jeg sitte og le en god stund av kommentarene dine:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...