morsan Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 håper du skjønner at jeg fremdeles plukker ut svar fra det andre innlegget;) Du får meg ihvertfall til å le. Måtte tørke noen tårer i sted da du sa du selv ikke hadde luktet på pakistanere på den måten. Sitter og ler nå og:))) *ler jeg også* Det har vært en morsom tråd! Og ja, jeg skjønte henvisningen til den andre tråden!! 0 Siter
Gjest Smilekopp Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, gjør de nå egentlig det? ;-) dette er kun et spørsmål og ikke en påstand *S* for selv har jeg ikke snust på pakistanere på den måten! ;-) "dette er kun et spørsmål og ikke en påstand *S* for selv har jeg ikke snust på pakistanere på den måten! ;-)" Ble litt irritert på en viss fyr her isted. Gikk bare rett inn på innlegget ditt og så var jeg i godt humør. Tror jeg ikke har ledd så mye av en kommentar her på dol før:) 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 "dette er kun et spørsmål og ikke en påstand *S* for selv har jeg ikke snust på pakistanere på den måten! ;-)" Ble litt irritert på en viss fyr her isted. Gikk bare rett inn på innlegget ditt og så var jeg i godt humør. Tror jeg ikke har ledd så mye av en kommentar her på dol før:) I aim to please! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.