Gå til innhold

Fedmens påvirkning på penislengden

Anbefalte innlegg

Ler...

Den var bra ;o)

Hvor mye is må jeg spise pr. dag da?

Er oppe i 12 snikcers is pr. kveld nå...i et halvt år...har ikke gått opp 1 gr.

:o)

:o)

Passer du på at du spiser vanlig mat først, før du kaster deg over isen? Siden du er så tynn, så har du vel liten matlyst, og da er det viktig at du får i deg nok næringsrik mat.

Mange tror at tynne kan spise akkurat det de vil, men sånn er det desverre ikke!

Fortsetter under...

Er mulig det er noe i vitsen om å rulle dem i mel og se etter den våte flekken.

Men spørsmålet blir da hvordan i helvete man kommer fram til den våte flekken. Altså: Med mindre man er sabla godt utrustet.

Hehehehe, dagens. Den kommmer jeg til å leve på i hele dag!

Er mulig det er noe i vitsen om å rulle dem i mel og se etter den våte flekken.

Men spørsmålet blir da hvordan i helvete man kommer fram til den våte flekken. Altså: Med mindre man er sabla godt utrustet.

I en tidligere tråd hvor samme tema kom opp foreslo jeg bruk av bokmerke, men flisa kom med den ultimate løsningen:

Man strør over Nyco og ser hvor det bruser!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...