Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Er så deprimert idag. Nå har det gått 7 mnd siden vi begynte. Har så lyst på unge. Snakket med mannen min idag han vil at vi skal bestille time hos lege får å undersøke oss begge. Får å finne om det er noe feil med oss. Broren og kona til mannen min har prøvd nå i 3 år uten å lykkes. Han er redd for at det kan hende at det er noe som ikke stemmer.

Lurer på om hva jeg skal gjøre. Vet noen hva skjer hos legen hvis vi bestemmer oss for å ta noen prøver. Eer veldig lei meg og deprimert idag. uffff a meg, har lyst til å gråte.

Håper på svar fra noen av dere som har vært i samme situasjon.

klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196312-har-pr%C3%B8vd-i-7-m%C3%A5nder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly24

Vet hvor frustrerende det er..Vi begynte prøvingen i desember og for ca. 2 måneder siden ga jeg helt opp..Tenkte at nå må jeg bare få fokuset over på noe annet.Prøvde å leve livet en liten stund og det fungerte faktisk for meg..Nå er jeg snart 9 uker på vei..Da jeg minst ventet det var jeg gravid.

Lykke til!!

Jeg ble gravid etter 7 måneder. Som dolly skriver, så skjedde det når jeg minst ventet det. Hadde begynt å gi litt blaffen, og skjønte at dette kunne ta tid. Puff, så var det noe inni der:) Lykke til videre.

Det er vanlig at det kan ta opp i 1 år før du blir gravid. Går det over 1 år, er det anbefalt å gå til lege for å undersøke dere

Du er ikke alene om dette, jeg og min kjære har prøvd nå i over 1 år og det har ikke sjedd noe har kontaktet lege men han sier at vi får ta tia til hjelp ikke tenke så mye på det. Vet det er utrolig vanskelig å ikke tenke på det men prøv. Det ordner seg. Tenk på at du ikke er alene om å ha slike tanker å bekymringer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...