amber sun Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Så fint da Så mye vinsyre som jeg fikk i meg i går kommer ingen infeksjoner til å tørre å nærme seg min kropp på minst et halvt år... LOL Titta du litt dypt i flaska igår altså? ;-p 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Grønn te og c-vitaminer har jeg hatt igår kveld. Nå fortsetter jeg med vann i formiddag. Det kjentes faktisk bra imorges! :-D :-D Nå må jeg bare ikke slutte å drikke for fort, så det vender tilbake. Drikk appelsinjuice og mye vann i dag også. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 LOL Titta du litt dypt i flaska igår altså? ;-p Vi hadde vinsmaking.... Etter at gjestene hadde gått hjem satte jeg meg her med et vannglass. Det var sikkert lurt, men jeg er ihvertfall trøtt nok i dag 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Vi hadde vinsmaking.... Etter at gjestene hadde gått hjem satte jeg meg her med et vannglass. Det var sikkert lurt, men jeg er ihvertfall trøtt nok i dag Vinsmaking? hehe det hørtes gøy ut. Ihvertfall hvis man får drikke vinen også 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Vinsmaking? hehe det hørtes gøy ut. Ihvertfall hvis man får drikke vinen også Ingen tvil om jeg fikk drikke vinen, ihvertfall. Eller flyfly, for den saks skyld 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Ingen tvil om jeg fikk drikke vinen, ihvertfall. Eller flyfly, for den saks skyld aha, så flyfly var også der? Her kommer det fram altså! :-D Kan tenke meg at dere hadde det moro *S* 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 aha, så flyfly var også der? Her kommer det fram altså! :-D Kan tenke meg at dere hadde det moro *S* Det er faktisk ganske seriøse greier - fem faste, pluss noen ekstrainviterte innimellom. To av gutta driver med vinkurs og greier. Men gøy, det er det 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Grønn te og c-vitaminer har jeg hatt igår kveld. Nå fortsetter jeg med vann i formiddag. Det kjentes faktisk bra imorges! :-D :-D Nå må jeg bare ikke slutte å drikke for fort, så det vender tilbake. Jeg håper virkelig det går seg til. God drikk resten av dagen ;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tyttenbær smaker rævva, unnskyld uttrykket. Ullmamelukker?? hahaha det skal VELDIG mye til før jeg tar på meg noe sånt Men - tranebærtabletter skal jeg kjøpe. Det har ihvertfall ikke blitt verre til nå, og jeg har drukket både appelsinjuice, vann, te og nå tilsist rødvin. Helt enig, jeg liker ikke tyttebær jeg heller, men det skal visst virke. Er det bedre i dag da? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Helt enig, jeg liker ikke tyttebær jeg heller, men det skal visst virke. Er det bedre i dag da? Ja det er bedre idag!! Heldigvis :-D Drikker fortsatt mye, men jeg tror det går bra. *håpe håpe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.