waiting Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 Har hatt syklustull med mye blødninger og bortfall av blødninger siden p-pillestopp. Har tatt primolutkurer og skal gå på nye p-piller i 3 mnd for å prøve å utløse E.L. Spørsmålet mitt er, hvor lenge etter stopp kommer E.L? Hilsen en som prøver å bli gravid? 0 Siter
Gjest moren Skrevet 18. februar 2001 Skrevet 18. februar 2001 Hei, jeg er bare litt usikker på hva E.L. er, noen som orker å informere meg? På forhånd takk! Hilsen moren. 0 Siter
Gjest moren Skrevet 19. februar 2001 Skrevet 19. februar 2001 Hei, jeg er bare litt usikker på hva E.L. er, noen som orker å informere meg? På forhånd takk! Hilsen moren. Hei din luring, .... Jeg har faktisk funnet det ut nå..... E.L. = eggløsning.... jaja..... 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. februar 2001 Skrevet 20. februar 2001 Det har ingen hensikt aa pröve p-pille i en slik situasjon. For aa faa egglösning maa det stimuleres med pergotime evt spröyter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.