Gå til innhold

Jeg missliker folk som hater...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

unger. Er det greit å si det?

De virker så kalde, selvopptatte, meggete, bitchete, litt sånn Tante Sofie-aktig.

Ser for meg ei bisk dame som løper etter ungene med vaskefilla og bjeffer, med et biskt, surt drag rundt munnen he he.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

6

• morsan

5

• Goliath

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å hate unger, uten at jeg med det misliker noen som eventuelt måtte ha noe imot englebarna, men jeg forstår at det er mulig å hate ungenes hønemødre og andre fuckings idiotforeldre som, med engang de trøkker ut en sneip - for det er stort sett alltid kvinnfolk det er snakk om, tror hele verden kretser rundt barnet.

Med sånne foreldre er det faen ikke rart mange vokser opp og blir narkomane.

fei1365380229
Skrevet

Ganske enig med deg :o) og med SDD. Jeg kan misslike oppførselen til noen unger, noen tenåringer eller noen voksne, men å misslike alle i en viss alder blir litt sterkt.

Kanskje verden hadde blitt bedre uten unger, da hadde vi jo dødd ut og jeg er faktisk helt sikker på at verden da hadde blitt bedre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å hate unger, uten at jeg med det misliker noen som eventuelt måtte ha noe imot englebarna, men jeg forstår at det er mulig å hate ungenes hønemødre og andre fuckings idiotforeldre som, med engang de trøkker ut en sneip - for det er stort sett alltid kvinnfolk det er snakk om, tror hele verden kretser rundt barnet.

Med sånne foreldre er det faen ikke rart mange vokser opp og blir narkomane.

He, ja men det blir jo noe annet.

Jeg gadd ikke gå på barselmøter en gang,fordi jeg synes det var så grusomt kjedelig å sitte der å høre om såre pupper, nattevåk og mødre som bekymret seg for alt og ingenting.

fei1365380229
Skrevet

He, ja men det blir jo noe annet.

Jeg gadd ikke gå på barselmøter en gang,fordi jeg synes det var så grusomt kjedelig å sitte der å høre om såre pupper, nattevåk og mødre som bekymret seg for alt og ingenting.

Det ene barseltreffet vårt bestod av mødre som bare snakket om det de nevnte + husvask/såpe, tupperware og sminke/klær. Grasat kjedelig spør du meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ganske enig med deg :o) og med SDD. Jeg kan misslike oppførselen til noen unger, noen tenåringer eller noen voksne, men å misslike alle i en viss alder blir litt sterkt.

Kanskje verden hadde blitt bedre uten unger, da hadde vi jo dødd ut og jeg er faktisk helt sikker på at verden da hadde blitt bedre.

Jeg har en venninne som ikke vil ha barn. Hun hater ikke barn, men hun vil være fri.

Hun har sagt klart fra til sine venner, at barneprat vil hun ikke høre. Helt greit, synes jeg. Jeg orker ikke for mye selv.

Men jeg har også sagt at litt må hun tåle. Jeg er interesert i å høre om hennes liv, da må hun tåle høre litt om andres. Det var visst også helt greit;)

Skrevet

Det ene barseltreffet vårt bestod av mødre som bare snakket om det de nevnte + husvask/såpe, tupperware og sminke/klær. Grasat kjedelig spør du meg.

Jeg har ei venninne som alltid snakka om furumøbler før hun fikk barn. Må si jeg ble litt letta da barna kom ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tuppeware ja! Det må være noe av det værste som er oppfunnet;)

fei1365380229
Skrevet

Jeg har en venninne som ikke vil ha barn. Hun hater ikke barn, men hun vil være fri.

Hun har sagt klart fra til sine venner, at barneprat vil hun ikke høre. Helt greit, synes jeg. Jeg orker ikke for mye selv.

Men jeg har også sagt at litt må hun tåle. Jeg er interesert i å høre om hennes liv, da må hun tåle høre litt om andres. Det var visst også helt greit;)

Det er helt greit syns jeg.

Selv har jeg en del venninner som ikke har fått barn enda.

Når jeg er sammen med disse så prøver jeg å legge barnepraten på et minimum, men selvfølgelig så må jo disse få høre om mitt liv akkurat som jeg får høre masse om deres "karriere" :o)

fei1365380229
Skrevet

Tuppeware ja! Det må være noe av det værste som er oppfunnet;)

Har ikke tall på hvor mange tupperware og Kari troll stakk, mikrofiberklut, ulltøy partyer jeg høflig har takket nei til :o)

fei1365380229
Skrevet

Jeg har ei venninne som alltid snakka om furumøbler før hun fikk barn. Må si jeg ble litt letta da barna kom ;-)

Hvor mye er det å si om furumøbler da? Annet enn at det er stygt mener jeg :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er helt greit syns jeg.

Selv har jeg en del venninner som ikke har fått barn enda.

Når jeg er sammen med disse så prøver jeg å legge barnepraten på et minimum, men selvfølgelig så må jo disse få høre om mitt liv akkurat som jeg får høre masse om deres "karriere" :o)

Men hun vennina mi som jeg sa, hun sier rett ut at hun blir litt sur over å få postkort ifra meg fra reiser.

Da vi var 20 år og bodde sammen på hybel, sa hun nemlig at hun aldri skulle få barn, for hun ville bruke fritida si på å reise nemlig.

Hun reiser en del, men jeg reiser nok mer, enda jeg har 3 barn. Det var nok ikke helt slik hun trodde det ville bli;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har ikke tall på hvor mange tupperware og Kari troll stakk, mikrofiberklut, ulltøy partyer jeg høflig har takket nei til :o)

Jeg har kun vært på tuppeware (år og dag siden), og jeg greide aldri si nei. Jeg har endt opp med ting som jeg aldri bruker.

Tacobrettet og potetskrelleren var fin da.

He he, nå blir det visst litt kjerringprat på meg her.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var vel egentlig veldig fint for en del år siden, og endte opp med å bli grusomt stygt.

Om 10 år, synes vi sikkert det er veldig fint igjen. *grøss*

Gjest fjk1960
Skrevet

Det er da vel greit å si det!

Men det jeg lurer på etter å ha lest disse trådene som vel er bakgrunnen til spørsmålet ditt er hvorfor ingen egentlig svarer på spørsmålet??? Det blir kun presisert hvor forkastelig det er å ikke like unger

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er da vel greit å si det!

Men det jeg lurer på etter å ha lest disse trådene som vel er bakgrunnen til spørsmålet ditt er hvorfor ingen egentlig svarer på spørsmålet??? Det blir kun presisert hvor forkastelig det er å ikke like unger

Spørsmåler var slik:

Må alle like unger?

Ble ikke det svart på da?

Svaret er selvsagt nei.

Skrevet

Hehe, ja, si det... Det gikk i det at der og der hadde det vært fint med en furuseksjon og den kosta X kr på Skeidar osv osv osv. Jeg ble sprø av det furupratet, så det er godt hun har slutta med det nå!

Ellers er hun ei topp venninne altså ;-)

Gjest fjk1960
Skrevet

Spørsmåler var slik:

Må alle like unger?

Ble ikke det svart på da?

Svaret er selvsagt nei.

Nei, i senere spørsmål spurte hun om hvorfor det var tabu å mislike barn. Dette er det såvidt jeg kan se ingen som har svart på.

fei1365380229
Skrevet

Det var vel egentlig veldig fint for en del år siden, og endte opp med å bli grusomt stygt.

Om 10 år, synes vi sikkert det er veldig fint igjen. *grøss*

Jeg har masse furu selv jeg, eller jeg har ikke så mye igjen nå da siden det meste er malt over.

Har igjen kjøkkenbord og stoler i furu (bein malt svarte) og så har vi hvitoljete furugulv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...